مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

2 نکته درباره اینباند مارکتینگ(بازاریابی درونی)

از آنجا که کارکنان در کسب و کارهای کوچک خرج تراشی زیادی دارند، شما به عنوان کارآفرین موظف نیستید مانند فرزاندتان از آن ها مراقبت کنید تا روز به روز صورتحساب هایی که باید بپردازید سر به فلک بگذارد یا یک نیرو به نیروهای قبلی خود اضافه کنید.یک استراتژی برای افزایش مشتری، به جای این کارها می تواند یک «بازاریابی محتوایی» باشد. چیزی که از آن به کانتنت مارکتینگ یاد می شود و بخشی از کارِ اینباند مارکتینگ (بازاریابی درونی) است.

راه هایی وجود دارد تا به جای افزایش کارمندان بازاریابی یا سر و کله زدن با کارکنان قدیمی برای افزایش تعهداتشان، بتوانید از طریقش منابع مالی خود را افزایش دهید.

1- خبرنامه ها:

ایمیل مارکتینگ راهی بزرگ برای کسب و کارهای کوچک است تا بتوانند در خط حمله مغزی مشتری ها باقی بماند. در ایران هم تبلیغات خبرنامه های اینترنتی از سر و کول صندوق های پست الکترونیکی بالا می روند اما تنها آن هایی مناسب هستند که بخواهند درست به مقصد برسند. تبلیغات عمومی میلیونی از طریق ایمیل تنها پول شما، وقت، برق سرورها و وقت نامشتریان را هدر می دهد و مقداری برای کسب و کارتان لعنت می خرد. فکر می کنید می ارزد به دشنام شنیدن؟ خبرنامه ها تنها باید برای افرادی ارسال شوند که قبلا درخواست داده باشند، و به محض قطع شدن درخواست، از ارسال آن خودداری شود.

2- وبلاگ بنویسید:

شروع کردن به نوشتن وبلاگ سخت نیست. اما ادامه دادن آن نکاتی دارد که لازم است رعایت شود. مهم این است که استراتژی برای نوشتن وبلاگ برای شرکت یا کسب و کارتان داشته باشید. بازاریابی از طریق محتوا ایجاب می کند بدانید چرا باید نوشت، درباره چه باید نوشت، چگونه باید نوشت و چگونه باید این موضوع را تحلیل کرد. اگر خود دانش این موضوع را ندارید از کارشناسان اینباند مارکتینگ در این زمینه کمک بخواهید تا به شما راه و چاه را نشان دهند. به طور خلاصه می توان گفت باید درباره موضوعاتی بنویسید که مهم است در آن زمینه ها مرجعیت پیدا کنید.

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brute force attack چیست؟

امنیت سایبری از ابتدا تا به حال با چالش امنیت و مقابله با روش های هک روبه رو بوده است و این داستان همچنان ادامه دارد. در این مقاله سعی داریم شما را با یکی از تهدیدات موجود برای وب سایتتان آشنا کنیم.

حمله Brute Force چیست؟

-------------
اگر بخواهیم یک تعریف کلی و عام از این نوع حمله داشته باشیم می توانیم بگوییم:
«حمله ای است که هکر سعی می کند با استفاده از تست آزمون و خطا نام کاربری و رمز عبور یک سیستم را حدس بزند»
-------------
Brute Force یک اصطلاح عمومی برای حملاتی است که هکرها سعی در یافتن نام کاربری و رمز عبور سایت را دارند. این نوع حمله برای سیستم های مدیریت محتوا (مانند وردپرس و جوملا و …) و سرویس های رایج مانند FTP و SSH شایع است.
در این نوع حملات هکر ها با استفاده از نرم افزارهای روبوت (Bots) با ارسال میلیاردها میلیارد نام کاربری و کلمه عبور بر روی بخش Login وب سایت شما و با استفاده از قاعده زمان بی نهایت و حالت بی نهایت که احتمال ۱۰۰% نتیجه می دهد، به یافتن نام کاربری و کلمه عبور اقدام می کنند. پس هر چه نام کاربری و کلمه عبور پیچیده تری انتخاب کنید، هکر دیرتر به موفقیت دست پیدا می کند. اما در صورتی که سرور میزبان فضای وب پورتال شما از قدرت کافی برخوردار باشد و اصطلاحاً کرش نکند و از قابلیت Brute Force Detection نیز برخوردار نباشد باز هم هکر می تواند به نتیجه دلخواهش که همانا دستیابی به نام کاربری و کلمه عبور شماست برسد.
-------------
-------------
محافظت از اطلاعات در برابر حملات Brute Force
-------------
- چنانچه سرویسی بر روی اینترنت دارید که نیاز به لاگین کردن و ورود پسورد دارد، مطمئن باشید که سرورهای مربوطه، موارد امنیتی جهت جلوگیری از این حملات را رعایت کرده باشند.
- از رمزهای پیچیده و طولانی استفاده نمایید، رمزها میبایست شامل حروف بزرگ و کوچک و اعداد و کاراکتر های خاص باشند.
- از کلمات معنی دار و قابل حدس در رمزهای عبور استفاده ننمایید.
- از الگوریتم های رمزگذاری پیچیده مانند SHA-512 استفاده نمایید، از الگوریتم های رمزگذاری قدیمی و یا ضعیف استفاده نکنید. در صورت استفاده کردن از الگوریتم های پیچیده و جدید به طور چشمگیری سرعت حملات Brute force را کاهش میدهد.
- پسوردهای خود را در نرم افزارهایی مانند KeePass نگهداری نمایید، در این صورت هم پسوردهای پیچیده خود را فراموش نمیکنید و به راحتی به آنها دسترسی خواهید داشت و همچنین امنیت این نرم افزار در برابر اینگونه حملات بسیار بالا میباشد.
- در نهایت اطلاعات رمزگذاری شده خود را در جای امنی ترجیحا روی سیستم دیگر نگه دارید که هکرها به آن دسترسی نداشته باشند.
-------------
انواع روش های حمله Brute Force چیست؟
-------------
حمله Dictionary: در این حمله، که سریعترین مکانیزم در Brute Force است، یک مجموعه ای از لغات ساده از ترکیب تمامی حروف ایجاد میشوند. این حروف ساده بوده و عدد و علامت های خاصی ندارند. در نتیجه در مورد رمز های عبور ساده نظیر Administrator کاربردهای فراوانی دارد.
حمله ترکیبی: دراین نوع حمله علاوه برا کاراکتر های موجود در دیکشنری، از کاراکترهایی نظیر @ نیز استفاده میشود. در این روش چون علاوه برا استفاده از حروف از اعداد و علایم نیز استفاده میشود، در نتیجه احتمال رسیدن به هدف به مراتب بالاتر میرود.
-------------
-------------
چند روش جلوگیری از حملات Brute Force
-------------
۱-استفاده از رمز عبور قوی: این اولین خط دفاع و تنها راه برای جلوگیری از حمله موفقیت آمیز است.
۲-محدود نمودن دسترسی به لینک های احراز هویت: درصورتیکه شما از رمزهای قوی استفاده کنید، باز هم هکرها لینک های احراز هویت سایت شما را مورد هدف قرار می دهند، آن ها تلاش می کنند اما موفق نمی شوند و اما این تلاش های نافرجام باعث بروز مشکلاتی مثل بالا رفتن لود سرور و کندی سرعت بارگذاری سایت شما خواهد شد.
جهت رفع و جلوگیری از چنین مشکلی توصیه می کنیم در فایل htaccess دسترسی به صفحات لاگین را به آدرس ip محدود کنید، در صورتیکه از ip استاتیک استفاده می کنید، دسترسی را به ip استاتیک و درغیر اینصورت می توانید به محدوده رنج سرویس دهنده اینترنت خود، تعیین نمائید.
بعنوان مثال در صورتیکه از وردپرس استفاده می کنید، تغییرات برای فایل htaccess بصورت زیر خواهد بود:
1
2
3
4
5
6 <Files /wp-login>
order deny,allow
allow from MYIP
allow from MYIP2
deny from all
</Files>
شما می توانید همین تغییر را برای هر URL احراز هویت مربوط به مدیریت محتوا یا سایت خود اعمال نمائید.
۳-استفاده از Captcha: کد تصویر امنیتی(captcha) قبل از ورود به سیستم یک راه قدرتمند برای کم کردن سرعت تلاش حملات Brute Force است و استفاده از آن را مخصوصا در زمانیکه امکان محدودیت ip ذکر شده وجود ندارد، توصیه می کنیم. استفاده از تصویر امنیتی به خصوص در سایت های ثبت نام به منظور کاهش میزان اسپم و ربات ها مفید می باشد.
۴-تایید هویت دو مرحله ای(2FA): تایید هویت دو مرحله ای لایه ی امنیتی مضاعفی را برای حساب های کاربری آنلاین شما به وجود می آورد و در کاهش میزان احتمال موفقیت این حمله بسیار موثر خواهد بود.
-------------
بیاد داشته باشید شما نمی توانید که این تلاش ها را متوقف کنید اما می توانید جلوی موفقیت آمیز بودن این حملات را بگیرید

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای  را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند  است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند.  درب شیشه ای اتوماتیک   در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و  قیمت کرکره برقی  و پرده برقی  را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع  جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نقش آیکن ها در جذابیت طراحی سایت

بعد از ورود مخاطب به سایت شما، ظاهر وبسایت اولین چیزی است که مورد توجه قرار میگیرد و گاهی اوقات ممکن است ظاهر سایت شما به حدی برای کاربر خسته کننده و تکراری باشد که علاقه ایی به گشت و گذار در آن نداشته باشد. برای داشتن سایتی زیبا استفاده بجا و مناسب از آیکن ها یک راه کاربردی است . در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه به کمک آیکن ها سایت کاربرپسند و کاربردی داشته باشید.

1. در تعامل با مشتری خلاق باشید
شما می توانید با طراحی تعدادی آیکون جذاب، مخاطب را به گذراندن زمان بیشتری در سایت تان ترغیب کنید. مشتری برای خرید کالا یا دریافت خدمات به سایت های اینترنتی مراجعه می کند. حالا با کمی خلاقیت می توانید مشتریان را تشویق کنید که سایت شما را از بین وب سایت های متعدد انتخاب کنند.

برای این کار باید آیکون ها را به نحوی طراحی کنید که مشتری را به تعامل بیشتر تشویق کند. توجه کنید که استفاده از آیکون ها به مکان و موقعیت خاصی محدود نمی شود. نماد های روتین و معمول، جذابیتی برای جلب نظر مخاطب ندارند پس از یک زاویه دیگر به مسائل نگاه کنید و طرحی بدهید که مخاطب تا به حال شبیه آن را ندیده باشد. درسته که خلاق بودن هیچ وقت کار ساده ای نبوده اما به خاطر داشته باشید یک طرح جالب، همیشه تو ذهن می ماند. این مورد را همیشه به خاطر داشته باشید که مشتری، شما را تنها به دلیل وجه تمایزی که با سایرین دارید انتخاب می کند.

2. استفاده از آیکون ها در فهرست
به منظور بازاریابی و فروش بیشتر، سعی کنید ویژگی های منحصر به فرد خود را به شکل مناسب و جذابی فهرست کنید. این کار را می توانید با استفاده از آیکون های جذاب و با کمک روندهای رایجی که در طراحی سایت به کار میروند انجام بدهید. فهرست ها معمولا ملال آور و خسته کننده هستند بنابراین افزودن آیکون می تواند به فهرست ویژگی ها، ظاهر جذاب تری بدهد.

حتماً بخوانید :۸ روش برای بهبود فوترهای معمولی و رایج

3. استفاده مناسب از انیمیشن ها
لزومی ندارد همیشه آیکون ها ثابت و ایستا باشند، می توانید برای افزایش بهره وری یک آیکون، آن را متحرک طراحی کنید. این کار تاثیر شگفت انگیزی در جلب توجه مخاطب دارد. قبل از آنکه آیکون مد نظرتان را متحرک کنید، ابتدا بر هدفی که در ذهن دارید تمرکز کنید و مطمئن بشوید که انجام این کار لازم هست یا نه. مورد دیگری که حتما باید به آن توجه کنید، رعایت تناسب سایت و حد اعتدال در به کار بردن انیمشن هست. تصاویر گرافیکی متحرک اگر بیش از حد تکرار بشوند نه تنها تاثیر مثبتی در طراحی سایت ندارند بلکه تمرکز مخاطب را هم از بین می برند.

4. با در نظر گرفتن آیکون مناسب، خدماتی که ارائه می دهید را متمایز کنید
استفاده از آیکون ها در طراحی سایت نه تنها جذابیت ظاهری دارد بلکه خوانایی متن را هم افزایش می دهد. با این وجود، مطمئن شوید آیکونی که طراحی کردهاید، با محتوا صفحه ارتباط دارد و سعی کنید تا جایی که امکان دارد از طرح های ساده و مینیمال استفاده کنید. قبل هر کاری باید زمینه ای که می خواهید با آیکون، آن را معرفی کنید بشناسید و در ادامه به یافتن ایده مناسب برای طراحی فکر کنید، از رنگ گرفته تا سبک باید قبل از پیاده سازی کاملاً مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

5. منوی سایت
نظر طراحان و توسعه دهندگان مختلف در این مورد متفاوت است، اما می تواند از آیکون، در منوهای سایت استفاده کنید. شما می توانید طرح ها و شکل هایی که جذاب به نظر می رسند را با هم ترکیب کنید تا ظاهر جذاب تری برای طراحی سایت تان ایجاد کنید. این کار تقریباً کل وب سایت شما را منحصر بفرد می کند.

نقش آیکن ها در طراحی سایت

6. چرا بعضی از گزینه های فهرست آیکون ندارند؟
در فهرست سایتی که محصولات و یا خدمات متعددی ارائه می کند، تمامی آن ها باید یک آیکون منحصربفرد داشته باشند. فرض کنید چند مورد در فهرست محصولات، بر خلاف سایر کالا ها آیکون نداشته باشند. احتمالا این حس به شما دست می دهد که این محصول بخصوص آن قدری که باید، اهمیت نداشته که برای همه محصولات آیکون طراحی شده به جز این! به این نکته در طراحی سایت حتما دقت کنید چون اشتباهاتی از این دست زیاد تکرار می شوند.

7. جایگذاری
بسته به اینکه هدف از استفاده یک آیکون چیست، باید آن را در موقعیت مناسبی قرار بدهید. آیکون ها همیشه کاربر پسند هستند به همین خاطر استفاده از آن ها در وبسایت ها رواج داره و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و به نظر می رسد که همیشه جذابیت دارند؛ بنابراین سعی کنید در طراحی آیکون کمی خلاقیت به خرج بدهید. آیکون ها را در ستون جانبی، هدر، فهرست ویژگی ها، یا حتی اگر با کسب و کارتان تناسب دارد، در عناوین استفاده کنید.

نتیجه گیری
قبل از طراحی آیکون سایت، مطمئن شوید که مسیر درست را دنبال می کنید. در این زمینه می توانید از متخصصان حرفه ای طراحی آیکون هم کمک بگیرید و مطمئن باشید که نتیجه مناسبی خواهید گرفت. سعی کنید کار منحصر به فردی را از خود به نمایش بگذارید و نسبت به سایرین عملکرد بهتری داشته باشید تا بهترین نتایج را کسب کنید.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

۱/۴

http://seobaz5.parsiblog.com

http://seoweb.novinblog.net

http://seo555.parsiblog.com

http://seowebmaster1.parsiblog.com

http://seosazan99.parsiblog.com

http://seokaran5.parsiblog.com

http://seobaran.parsiblog.com

http://seokaran99.parsiblog.com

http://seowebmaster2.parsiblog.com

http://webcade5.parsiblog.com

 

4 استراتژی برای پیشرفت در کسب و کار



اگر شما مدتی است که کسب و کار موفقی را اداره می کنید یا کسب و کارتان را به تازگی شروع کرده اید، همیشه استراتژی های جدیدی وجود دارند که می توانند به افرایش میزان رشد کسب و کارتان در بازار کمک کنند. اگر 10.000 دلار یا بالای 100 میلیون دلار درآمد سالانه دارید، شما می توانید این میزان را با توجه به 4 استراتژی زیر دو برابر یا حتی سه برابر کنید.

1- پیشرفت حرفه ای

مهم نیست تجارت شما در چه دسته بندی ای قرار گرفته، مهم ترین چیزی که برای شما لازم است تا برای مشتریانتان ارزش فوق العاده ای را فراهم کنید، این است که برای یادگیری و مطالعه موضوعاتی که در حوزه کاری تان مهم است تعهدی مستمرداشته باشید. اگرشما روزانه یک ساعت را برای یادگیری و تحقیق زمینه کاری تان صرف کنید، شما بلافاصله از رقبایتان متمایز خواهید شد.این ساعت ها به سرعت اضافه می شوند و قبل از این که شما بدانید، وارد گروه نخبه ها شده اید. یک جنبه مهم تحقیق این است که شما به نیازهای بازار و چیزهایی که مشتریان می گویند توجه خواهید کرد.

article_image_one_429.jpg

2- محصولات و خدمات با کیفیت بالا

یکی از سریع ترین راه ها برای متمایز شدن از رقبا این است که محصولات با کیفیت بالا با قیمت مشابه رقبا برای مشتریانتان فراهم کنید. کیفیت بهترین چیزی است که باعث رشد کسب و کار شما می شود. برای برنامه ریزی، سارماندهی کردن زمان بگذارید و محصولات یا خدمات درجه یک ارائه دهید.

3- ارزش مشتری

وقتی به موفقیت بلند مدت تجارت خود می اندیشید، ایجاد ارزش در زندگی مشتریانتان خیلی مهم است. اگر شما ارزش زیادی به زندگی مشتریانتان اضافه نکنید، کسب وکار شما به سرعت به حالت خنثی تبدیل می شود. حالت خنثی وقتی است که شما به راستی باور دارید که همه چیز را درست انجام می دهید و به سختی کار می کنید، ولی موفقیتی به دست نمی آورید. قبل از این که وظیفه جدیدی را انجام دهید یا محصول یا خدمت جدیدی را ارائه کنید، به طور منظم از خود بپرسید : از این محصول چه نفعی به مشتریانم می رسد؟ اگر شما نتوانید دلیل مناسبی پیدا کنید که چرا محصول یا خدمت شما با ارزش است، آن گاه باید به عقب برگردید و ایده های جدیدی را برنامه ریزی و اجرا کنید.

4-بیش از هر چیزی خدمت رسانی کنید

وقتی می بینم که کسب و کاری به چیزی غیر از نظرات مشتریانش اهمیت زیادی می دهد، متعجب می شوم. همه ما اشتباهاتی مرتکب می شویم و بعضی از بهترین مدیران هم جزاین دسته قرار می گیرند. اگر مشتری راضی یا شاد نیست، شما باید هرچه در توان دارید انجام دهید تا او را شاد کنید.هرچیزی که می خواهند به آنها بدهید. حتی اگر مشتری شما اشتباه می کند، ابتکار عمل را به دست بگیرید و امور را به سرعت اصلاح کنید. اگر شما هر صبح که از خواب برمی خیزید به دنبال راه هایی برای خدمت رسانی بهتر به مشتریانتان باشید، کسب و کارتان ترقی می کند و میزان پیشرفتتان بیشتر می شود.

با به کار گیری این چهار استراتژی، می توانید میزان موفقیت خود را بالا ببرید، حاشیه سود را افزایش دهید و طول عمر زیادی در بازار رقابتی داشته باشید.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

 

۱/۱

https://seo-webmaster.blogsky.com

https://seoweb5.blogsky.com

https://seowebdesigner2.blogsky.com

https://seowebmaster5.blogsky.com

https://seokar9.blogsky.com

https://seowebmaster66.blogsky.com

https://seowebkaran1.blogsky.com

https://seowebmaster3.blogsky.com

https://seowebkar6.blogsky.com

https://seo-webdesigner.blogsky.com

 

12راهکار برای راضی کردن افراد برای همکاری



حس خوبی نخواهید داشت اگر بدانید می توانید آدم هایی را که با شما ملاقات می کنند، وادار کنید دوست تان داشته باشند و بخواهند با شما کار کنند؟ من خودم را یک آدم مهربان تصور می کنم، ولی اعتقاد ندارم کاریزما یا جذبه دارم. کاریزماتیک بودن صفتی ست که در مورد آدم هایی مثل «جی لنو» یا «تونی رابینز» مصداق دارد. چنین تاثیری روی مردم عالی نیست؟

تقریبا چند ساعت پیش چنین شخصی آمد دفتر کار من. همین اواخر، بعد از بازنشسته شدن مدیر مالی ام، مدیریت حساب اوراق قرضه ام را به عهده گرفته بود. نمی خواستم این جوان تازه کار را زیاد تحویل بگیرم، چون از رفتن مدیر مالی قدیمی ام ناراحت بودم. احساس می کردم (حسی غیرمنطقی) که تنها شده ام. ولی فقط ظرف پنج دقیقه، مشغول صحبت درباره ی هنر شدیم. نیم ساعت بعد، وقتی داشت اتاق را ترک می کرد (قرار بود جلسه مان ۱۵ دقیقه باشد) به او قول کارهای بیش تری داده بودم. حتی یک نسخه از آخرین کتابم را به او دادم.

خیلی از فروشنده ها کاریزما دارند. همین که می بینیدشان، دوست شان دارید و از آن ها خرید می کنید. حتی وقتی بهترین محصول یا بهترین قیمت را ندارند. به نظر می رسد آدم های کاریزماتیک این طور به دنیا می آیند. توانایی ذاتی و غیرعادی دارند در فروش همه چیز، حتی ایده های شان. از قوانین مرسوم پیروی نمی کنند. زیاد می خندند. زیاد حرف می زنند.
آیا این افراد مهارت هایی دارند که بقیه ی ما بتوانیم یاد بگیریم؟ بله.

12 روش برای راضی کردن افراد

1. آدم ها تمایل دارند با کسانی کار کنند که دوست شان دارند. پس جوری رفتار کنید که دوست تان داشته باشند. مودب و صبور باشید. از زمختی، بی ادبی، ترش رویی و عجله کردن دوری کنید.

2. مردم، جذب آدم هایی می شوند که سر حرف شان می ایستند. یعنی اگر قولی می دهید، دقیقا چیزی را که گفته اید، انجام دهید. آن را در همان زمان که گفته اید یا حتی زودتر انجام دهید.

3. مردم به آدم های خوش قلب اعتماد می کنند. وقتی به آن ها توصیه ای می کنید که به آن ها بیش تر از خودتان سود می رسانید، به خوش قلبی تان ایمان می آورند.

4. مردم تمایل دارند با آدم هایی کار کنند که در کارشان متخصص باشند. پس اول از همه احتیاج دارید تا در زمینه ی فعالیت تان از طریق تمرین، تحقیق، تعلیم، آموزش و مطالعه تخصص پیدا کنید. بعد، کاری می خواهید (مثل نوشتن مقاله، کتاب یا سخنرانی) که مهارت های تان را به مشتریان و شرکای تجاری بالقوه تان نشان دهد.

5. مردم دوست دارند که سرمایه شان را در اختیار آدم های صادق، بااخلاق و درست قرار دهند. پس در مطالب بازاریابی تان (و هیچ جای دیگر) دروغ نگویید. راستگویی موثرتر است.

6. مردم به اشخاصی گرایش دارند که از نظر ظاهری، گیرا باشند، یا حداقل زننده نباشند. بنابراین تغذیه ی سالم داشته باشید. ورزش کنید. وزن تان را کنترل کنید. مرتب باشید. لباس مناسب بپوشید و به بهداشت فردی تان اهمیت دهید.

7. مردم با آن هایی که واقعی به نظر بیایند، راحت ترند. بهترین راه برای نشان دادن این که آدم عادی هستید، این است که صمیمی و دوستانه رفتار کنید و به بقیه علاقه مند باشید. عوض صحبت کردن از خودتان، درباره ی آن ها سوال کنید. از آن ها درباره ی سازمان، حرفه، صنعت و حتی خانواده و سرگرمی های شان بپرسید.

8. مردم به افرادی که به آن ها گوش می دهند و توجه می کنند، جواب می دهند. این کلیشه ی قدیمی یادتان باشد: شما دو گوش دارید و یک دهان؛ پس باید دوبرابر چیزی که می گویید، گوش دهید.

9. مردم کنار کسانی که مثل خودشان هستند، احساس راحتی می کنند. رمز کار این است که یک مورد مشترک بین خودتان پیدا کنید. بعد، از همان برای برقراری رابطه استفاده کنید.

10. مردم جذب افراد فروتن می شوند. پس خودستایی نکنید و هیچ وقت از میزان درآمدتان حرف نزنید.

11. مردم تحت تاثیر اشخاصی قرار می گیرند که پرمشغله به نظر می رسند. به این خاطر نباید هیچ وقت به یک مشتری تاثیرگذار بگویید اوضاع کساد است و شما به او احتیاج دارید. به پزشکان فکر کنید. چه حسی به شما دست می دهد اگر به مطب یک پزشک بروید و تنها بیمار باشید. به توانایی اش شک نخواهید کرد؟ با این که از انتظار متنفر هستید، آیا احساس اطمینان بیش تری نمی کنید اگر اتاق انتظار را پر ببینید؟

12. مردم تمایل دارند افراد مفید، دور و برشان باشند. افرادی که با آن ها زندگی شان راحت تر می شود و در وقت شان صرفه جویی می کنند. در ضمن ترجیح می دهند با آدم های منعطف و انطباق پذیر سروکار داشته باشند؛ نه آدم های خشک.

کدام یک از این مهارت ها را دارید؟ به خودتان برای داشتن شان تبریک بگویید و بیش تر روی شان کار کنید. نیاز به پرورش کدام یک دارید؟ نمی توانید یک شبه به وجودش آورید؛ ولی می توانید و باید در طول زمان ایجادشان کنید.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

۱/۲

تبلیغات میان متنی

http://seoweb5.loxblog.com

http://webmaster55.loxblog.com

http://seobaz1.loxblog.com

http://seokaran1.loxblog.com

http://seokav5.loxblog.com

http://seowebmaster.loxblog.com

http://seowebmaster5.loxblog.com

http://seowebone.loxblog.com

http://webdesigner1.loxblog.com

http://webdesigner7.loxblog.com