مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

10 ویژگی یک مدیر شبکه اجتماعی


شما به عنوان یک مدیر باید در کار خود خبره باشید، این کیفیت کار شماست که شما را در انجام کار مدیر می کند نه کمیت آن. مدیر شبکه های اجتماعی بودن کار ساده ای نیست. کاری که بشود با روزی ده ها توییت یا چند استاتوس فیس بوکی از پسش برآمد. وقتی که شما یک تیم مارکتینگ می سازید تا از طریق آن کسب و کار خودتان را راه بیاندازید استخدام کردن یک مدیر پروژه با توانایی های خاص باید در اولویت کارهایتان قرار داشته باشد.

اما یک مدیر خوب چه خصوصیاتی دارد؟ در این جا ما ۱۰ مورد از اصلی ترین ویژگی های یک مدیر موفق را برای شما فهرست می کنیم.

1- مدیریت ارتباطات و اجتماعات:

این اولین چیزی ست که شما به عنوان یک مدیر بایستی داشته باشید. اگر شما قرار است یک تیم نظارت بر شبکه های اجتماعی را مدیریت کنید باید هنر مدیریت اجتماعات و جلسات را هم داشته باشید. این بهترین و اولین راه برای طی کردن راه موفقیت شماست. هیچ وقت تجربه ارتباط با مخاطبین، ارزش پاسخ سریع به کاربر و کار در بازار واقعی را از یاد نبرید.

2- آنالیتیکز،آنالیتیکز و آنالیتیکز:

به عنوان یک مدیر شبکه های اجتماعی شما همیشه باید میزان کار و نتیجه ای که به دست آورده اید را ثابت کنید . به جای درآوردن دل و روده ی سایت ها و به دست آوردن نتایج کشف و شهودی و فروختن این نتایج بی پایه و اساس به دیگران، شما به عنوان یک مدیر شبکه های اجتماعی باید به خوبی با برنامه های آنالیز این شبکه ها آشنایی داشته باشید. برنامه هایی مثل Simply Measured و Google Analytics برنامه های خوبی برای شروع هستند.شرکت طراحی سایت


3- برنامه ریزی:

برای شروع یک کمپین درست و حسابی در شبکه های اجتماعی کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. یک مدیر شبکه های اجتماعی در بسیاری از مواقع لازم است تا دو و یا سه کمپین را با هم مدیریت کند. برنامه ریزی گسترده برای اطمینان از درست حرکت کردن و موفقیت یک کمپین بسیار مهم و اساسی ست. توانایی تشریح هدف، خلاقیت در کار، درست ارسال شدن پیام ها،برنامه زمانی و چند ده کار دیگر از بخش های مهمی از یک برنامه ریزی درست هستند که بازی شبکه های اجتماعی را به درستی پیش خواهند برد.قیمت طراحی سایت

4- مدیریت پروژه:

بعد از این که شما برنامه ریزی یک کمپین را به پایان رساندید، حالا وقت اجرا کردن آن است. موفقیت کمپین ها در شبکه های اجتماعی بسته به همه تیم اجرا کننده آن هاست نه تنها شما. برای موفقیت، شما نیاز به پست های وبلاگی، ویدئوها، گرافیک مناسب و لوگوی خوبی برای کارتان دارید. توانایی انجام یک پروژه از لحظه ی شروع تا پایان آن و درست تقسیم کردن مسئولیت ها میان اعضای تیم، یکی از وظایف بسیار مهم شما به عنوان مدیر است. سعی نکنید به تنهایی از عهده همه مسئولیت ها بر بیایید و توقع داشته باشید که همه چیز به خوبی پیش رود. توجه خود را معطوف رهبری خوب و آموزش کار گروهی در تیم خودتان کنید.

5- تولیدات گرافیکی:

تصویر در شبکه های اجتماعی همه چیز است. و حالا که در دهه ی اوج طراحی گرافیک برای وب به سر می برید از ویژگی های تصویری درست و به جا در کارهایتان استفاده کنید و مهارت های عکاسی و ساخت ویدئوی تان را بالا ببرید.

6- اولویت بندی:

اولویت بندی کارها و برنامه ها نه تنها در این رشته کاری بلکه در همه شغل ها بسیار مهم است. به هر حال برای مدیران شبکه های اجتماعی، مهم است با توجه به اهدافشان اولویت هایشان را لیست کنند. هدفتان فروش است یا سامان دهی؟ آیا باید توجهتان را معطوف به تجارت واقعی کنید یا حواستان به سرویس دهی به مشتریان باشد؟ همه ی این چیزها باید تحت نظر مدیر تیم شبکه های اجتماعی باشد. اما شما باید در کارهایتان اولویت بندی داشته باشید.

7- گوش شنوا باشید:

روی مهارت های شنواییتان کار کنید. همیشه تلاش نکنید که بحث را در دست بگیرید بل که با بحث پیش بروید. این کار را هم برای کارهای آن لاین و هم آف لاین انجام دهید. به حرف های افراد تیم و همکارانتان گوش بدهید و از آن ها بازخورد بگیرید. همین کار را با فالوئرهای توئیتر و مشتری های آن لاین هم انجام دهید.طراحی سایت اختصاصی     

8- پوست کلفت باشید:

نمای بیرونی یک کمپانی بودن کار ساده ای نیست.، به خصوص زمانی که با دنیای ناشناخته ای مثل اینترنت روبرو هستید. اجازه ندهید نفرت پراکنی ها شما را نا امید کنند. آن ها را نادیده بگیرید و به کارتان ادامه دهید.

9- بحث کنید:

شبکه های اجتماعی در ابتدای راهشان هستند. بعضی افراد هنوز از ارزش شبکه های اجتماعی برای رشد برندشان آگاه نیستند.منابع کافی برای مطالعه و ارزیابی وجود ندارد و شما هنوز نمی توانید بهترین کاری را که در توانتان هست انجام دهید. اما راه حل چیست؟ کمبودهایش را جبران کنید. یاد بگیرید که چطور ویدئوهای خودتان را بسازید، با آدم های تاثیر گذار اینترنت رابطه ایجاد کنید و ریچ صفحه هایتان را بالا ببرید، طراحی های گرافیکی خاص خودتان را داشته باشید. مدیر شبکه های اجتماعی باید یاد بگیرد که چطور با حداقل ها بهترین کارها را انجام دهد.

10- ریسک پذیر باشید:

شاید این مهم ترین نکته اشاره شده در این لیست باشد، یک مدیر شبکه های اجتماعی نمی تواند ترس از شکست داشته باشد. شبکه های اجتماعی هنوز در حال جنگ برای بقا هستند و بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که آن ها را تجربه کنید و آماده شوید تا با شکست های کوچک و بزرگ روبرو شوید.اما اجازه ندهید که این شکست ها شما را بترساند.

 

طراحی سایت تهران     

 

دوربین تشخیص تب


در یک سال گذشته و با همه گیر شدن بیماری کووید 19 در سرتاسر جهان اهمیت دوربین های تب سنج نیز بیش از پیش مشخص شد. این موضوع کاملا درست است که دقت دستگاههای تب سنج که با بدن بیماران تماس دارند همچنان بیش از دیگر دستگاهها است اما مسری بودن بیماری هایی مانند کووید 19 باعث شد که استفاده از فناوری های بدون تماس بیش از گذشته مورد اقبال عمومی قرار بگیرد.

با این وجود خریدن یک دوربین حرارتی به تنهایی کار شما را راه نخواهد انداخت! ابتدا باید بدانید که انواع مختلفی از دوربین های حرارتی در بازار موجود است و همه آنها مناسب اندازه گیری تب نیستند.  سازمان بهداشت جهانی دستورالعمل هایی را به عنوان بخشی از قانون ISO/TR 13154 و BS IEC 80601-2-59 ارائه کرده که بر اساس آن هر دستگاهی که تب انسان را اندازه گیری می کند، باید از این قانون پیروی کند.

در یک سال گذشته شاهد خیل عظیم فناوری هایی بودیم که از دوربین های حرارتی برای غربالگری تب استفاده می کنند. با این حال، همه این فناوری ها ایمن و دقیق نیستند؛ زیرا از قانون فوق الذکر ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی پیروی نمی کنند و در آنها از پیچیدگی های ترموگرافی نیز خبری نیست.

بنابراین پیشنهاد می شود در مورد راهکارهایی که ادعا می شود در لحظه می توانند چند نفر را غربالگری کنند یا ناحیه تمرکز گسترده ای دارند (بیش از 1 متر) و یا دمای چشم را اندازه گیری نمی کنند و مدعی هستند که دمای مطلق را بدون کالیبره کردن ارائه می کنند با کمی شک نگاه شود. در این مقاله

دستورالعمل هایی برای  دوربین های تب سنج

حتی زمانی که راهکار مناسبی را انتخاب کرده باشید نیز دستورالعمل هایی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید.

اولین نکته اصلی آن هستند که فرد اسکن شونده نباید عینک زده باشد؛ زیرا دوربین دمای گوشه داخلی چشم را اندازه گیری می کند. بهتر است دمای بدن فرد از همان نقطه از چشم گرفته شود نه از سطح پوست وی؛ زیرا پوست، تشعشعات را به شکلی متفاوت جذب می کند.

ثابت شده که دمای گوشه داخلی چشم، نزدیک ترین دما را به دمای داخلی بدن دارد (در حالت عادی 37 درجه سلسیوس) و در مقایسه با پوست دقیق تر است. در واقع پوست اشعه کمتری را جذب و ساتع می کند. فارغ از این، فاصله بین دوربین و شخص باید حداقل ممکن باشد.کاملا واضح است که اگر فرد خیلی دور باشد، دمای تشخیص داده شده دقیق نخواهد بود.

موضوع مهم بعدی این است که دوربین های حرارتی به خودی خود به اندازه کافی هوشمند نیستند که هم زمان دمای گوشه داخلی چشم افراد مختلف را اندازه گیری کنند. برای اتوماسیون دوربین های حرارتی باید در نظر داشته باشید که جنسیت ها، قومیت ها، محیط ها و خصوصیات مختلفی وجود دارد. اینجا است که هوش مصنوعی وارد عمل شده و تفاوت ها را تشخیص می دهد.

کاربرد هوش مصنوعی در غربالگری دمای بدن افراد

دوربین های حرارتی تنها دمای نقطه ای که از آنان خواسته شده را مشخص می کنند. بعضی از کمپانی ها یک راهکار هوش مصنوعی ارائه می کنند که الگوریتم های یادگیری ماشین را به کار می برند تا به طور اتوماتیک گوشه های داخلی چشم را شناسایی کرده و دمای آن نقطه را محاسبه کنند. با این راهکار هوش مصنوعی می تواند تعداد افراد زیادی را به شکل هم زمان شناسایی کرده و دمای بدن آنها را محاسبه کند.

در یک فرآیند کلی  هوش مصنوعی کار خود را با تشخیص صحیح صورت افراد حاضر در یک محیط آغاز کرده و سپس چشم ها و گوشه های داخلی چشم را تشخیص می دهد. هوش مصنوعی همچنین به فرد اطلاع می دهد که فاصله صحیحی با دوربین داشته باشد، اگر عینک زده عینک خود را بردارد و به این ترتیب فرآیند دنبال کردن دستورالعمل ها را خودکار سازی می کند.دوربین تشخیص تب

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

مهم ترین نکته این است که یک مشکل رایج با دستگاه های اندازه گیری دمای بدن بدون تماس آن است که شرایط محیطی روی تشخیص مؤثر است. برای مثال، فردی که وارد ساختمانی می شود، در حالی که بیرون هوا گرم و آفتابی بوده، ممکن است دمای بدن وی به محض ورود، بالا نشان داده شود. در چنین مواردی، اگر دمای بدن فرد بالا تشخیص داده شد، باید فرد چند دقیقه صبر کند و دمای بدن وی مجدداً اندازه گیری شود. یک دوربین حرارتی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند دمای بدن فرد را با در نظر گرفتن شرایط، بالاتر از معمول تشخیص دهد؛ اما شخص نباید بترسد و در عوض باید پروتکل های مربوط به غربالگری را دنبال نماید.

دوربین تب سنج هوشمند، بهترین گزینه در شرایط کرونا

اگرچه ترکیبی از هوش مصنوعی و دوربین های حرارتی، بهترین گزینه ای است که در حال حاضر در دسترس داریم، اما بسیاری از مشتریان از آن استفاده نمی کنند و تنها به راهکار اندازه گیری دمای دستی بسنده می کنند. علت اصلی این کار، هزینه هوش مصنوعی است و تصور غلط مبنی بر این که نگهبانان نسبت به اتخاذ این فناوری و تشخیص افرادی که دمای بدنشان بالا است، مهارت کافی ندارند. با این حال، سیستم های تب سنج هوشمند، ارائه شده تا کمپانی ها از قابلیت های آن استفاده کنند و اندازه گیری تب را با سیستم های حضور و غیاب پرسنل ترکیب کرده، در بلند مدت از آن بهره مند شوند.

نکاتی درباره دوربین تشخیص تب

از آنجا که مشاغل، مدارس، بیمارستان ها و مراکز ورزشی با مشکلات بسیار به فعالیت های خود در دوران کرونا ادامه می دهند، سیستم ها و دوربین تشخیص تب، نقشی حیاتی در کمک به تشخیص دمای بدن افراد دارند. نظارت حرارتی، پایه اصلی حفاظت فیزیکی سنتی و حفاظت پیرامونی در فضاهای باز، در حال حاضر راه اندازی می شود تا کارکنان، پیمانکاران و مراجعین، به عنوان بخشی از خط مقدم دفاعی برای تشخیص علائم COVID-19 را اسکن کند.

این در حالی است که سؤالات بسیاری در مورد حفاظت تصوری در دوران کرونا بوجود آمده است؛ سوالاتی مانند تفاوت های بین انواع مختلف سیستم و چگونگی نصب صحیح دوربین های تشخیص تب حرارتی. در این مطلب، برخی از موضوعات مهم در این زمینه را با هم بررسی می کنیم.

 راهکارهای تشخیص تب حرارتی که می توانند دمای بالای بدن افراد را شناسایی کنند

به طور کلی، سه نوع غربالگری ترموگرافیک وجود دارد. دستگاه های دستی وجود دارد که معمولاً کم هزینه تر، قابل جایجایی و با کاربری آسان هستند. اما اندازه گیری دمای بدن فرد با این دستگاه نیازمند فاصله کمتر از یک متر است. بنابراین در شرایط کنونی، کاربر باید پوشش و تجهیزات محافظت در برابر کرونا را بر تن کند.

نوع دوم راهکارهای تشخیص تب، دوربین حرارتی و کیوسک به شمار می رود. مزیت این سیستم نسبت به دستگاه دستی آن است که به صورت انفرادی روی افراد صورت می گیرد. فرد به تنهایی وارد کیوسک می شود. بسیاری از این راهکارهای کیوسک، برخی قابلیت های یکپارچه سازی را دارند، همچون امکان مجهز شدن به راهبند یا اکسس کنترل فیزیکی، اما امکان استفاده از سیستم های مدیریت ویدئو یا VMS را ندارند. از معایب این سیستم می توان به دقت پایین تر آن نسبت به یک راهکار ترموگرافیک اشاره کرد؛ زیرا قابلیت نصب دستگاه کالیبراسیون دمای بلک بادی بر روی آن نیست.

در نهایت دوربین های نظارتی تشخیص تب حرارتی همراه با دستگاه کالیبراسیون دمای بلک بادی، سومین گروه این تجهیزات تب سنج به شمار می روند. این نوع سیستم های نظارت تصویری شامل یک دوربین دو سنسوره هستند، یک سنسور بصری و یک سنسور حرارتی، همراه با یک دستگاه بلک بادی مجزا. بالاترین دقت عملکرد در تشخیص دمای بدن، مربوط به این نوع دوربین ها است، چرا که بلک بادی، قابلیت کالیبراسیون مداومی دارد. همچنین با انواع پلتفرم های VMS و دستگاه های کنترل دسترسی می تواند یکپارچه سازی شود.

مهمترین فاکتورها برای نصب یک دوربین تشخیص تب حرارتی

قاعدتا محل نصب دوربین برای عملکرد صحیح، بسیار مهم است، اما همزمان باید تاکید کرد که محل قرار گیری دستگاه بلک بادی که کالیبراسیون صحیح را تأیید می کند نیز اهمیت دارد. اگر مشتری بخواهد مقررات مربوط به توصیه های دستگاه پزشکی FDA را برای مکان دوربین رعایت کند، ارتفاع دوربین و بلک بادی و نیز فاصله بین این دستگاه ها باید با دستورالعمل های نصب محصول مطابقت داشته باشد. همچنین تکنسین های نصب دوربین باید زوایای تشخیص دوربین را به حداقل برسانند تا دقت دید دوربین را افزایش دهند.همچنین دوربین ها باید به موازات زاویه چهره افراد نصب شوند.

نحوه نظارت بر دوربین تشخیص تب

برای نظارت و مانیتورینگ سیستم، چندین گزینه وجود دارد؛ این موضوع به این بستگی دارد که دوربین ها به صورت مستقل نصب می شوند یا یکپارچه سازی انجام شده است و با سیستم های دیگری همچون تشخیص نفوذ، اکسس کنترل یا سیستم های ویدئویی ترکیب شده اند. برای سیستم های مستقل، قابلیت دریافت هشدارهای سیستم معمولاً توسط رابط کاربری دوربین  انجام می شود و دوربین ها دارای نمایشگر LED، هشدارهای صوتی و خروجی رله فیزیکی دارند. یادتان باشد که برای حفاظت سایبری سیستم، تغییر پسوردهای پیش فرض و ایجاد روش های احراز هویت نیز لازم است.

حفظ و نگهداری سیستم دوربین تشخیص تب حرارتی

اولاً باید مطمئن شویم که سیستم کالیبره شده است. این کار را می توان بعد از تثبیت واحد حداقل به مدت 30 ثانیه انجام داد تا بلک بادی، دمای مرجع را ایجاد کند. کالیبراسیون قبل از این مدت زمان می تواند دقت عملکرد دوربین را کاهش دهد. همچنین می توانید هر 12 ماه کالیبراسیون بلک بادی را بررسی کرده و دستورالعمل های FDA و IEC را دنبال نمایید.

پیشنهادات برای یکپارچه سازی سیستم دوربین تشخیص تب

پیش از اینکه یک دوربین تب سنج خریداری کنید، بررسی های لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که تولیدکننده، دوربین را همراه با تأییدیه کالیبراسیون به شما ارائه می دهد. همچنین با «سیاست اجرای سیستم های ترموگرافیک از راه دور در شرایط اضطرار سلامت عمومی حین پاندمی کرونا (COVID-19)» آشنا شوید. این مدرک، محصولات حرارتی و تشخیص تب را در دسته دستگاه های پزشکی رده اول (کلاس یک) قرار می دهد؛ در نتیجه کنترل اجرای مقررات نیز مطابق با این رده خواهد بود. بر اساس این مقررات و دسته بندی، کاربران باید مشخصاً بدانند که برای دستیابی به دقت لازم و تشخیص صحیح دمای بدن، رعایت چه نکاتی لازم است.

اگرچه سیستم های دوربین تشخیص تب بسیار پیچیده تر از دوربین های نظارت تصویری سنتی هستند، اما زمانی که به درستی نصب، راه اندازی و نگهداری شوند، بسیار ارزشمندتر و مفیدتر خواهند بود.

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی       

5 راهکار برای بازاریابی با اینستاگرام


زمانی که اینستاگرام آغاز به کار کرد، تنها برای ارسال پست های شخصی کاربرد داشت. کلمه Marketing (بازاریابی) را در اینستاگرام جستجو کنید. از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد. زمانی که می خواهید استراتژی بازاریابی تان را ایجاد کنید، این پلتفرم عالی را فراموش نکنید. ارزش بازاریابی نداشت و برای اهداف بازاریابی استفاده نمی شد. به همین دلیل است که شما باید بدانید که چگونه می توان از اینستاگرام به منظور بازاریابی استفاده کرد.

با این حال، اینستاگرام در سال های اخیر نشان داده که پلتفرم کارآمدی برای بازاریاب هست. شما مخاطبین جدیدی دارید و به شیوه ای که دوست دارند بازاریابی می کنید: بصری (عکس) و پیامی کوتاه امروز استفاده از اینستاگرام توسط شرکت ها افزایش یافته است. اینستاگرام میلیون ها کاربر دارد. این پلتفرم به موقعیتی مناسب برای برندها تبدیل شده است تا پیام های سریع و عکس های شان را به مخاطبین شان بدهند. در این جا پنج روش برای استفاده از اینستاگرام برای دستیابی به اهداف بازاریابی ذکر شده است.

1- از اینستاگرام استفاده کنید تا مخاطبین بیشتری به دست آورید

اینستاگرم هم در سیستم عامل اندروید و هم در iOS موجود است، اما اکنون بازاریاب ها این موقعیت را دارند که در دستگاه های دیگری نیز از اینستاگرام استفاده کنند. کاربران منتظر بودند که اینستاگرام علاوه بر اپلیکیشن به صورت وب سایت نیز ظاهر شود. عکس های اینستاگرام نمایش بهتری از شرکت تان به مخاطب عرضه می کند. از این وسیله استفاده کنید تا از طریق عکس داستان برند شرکت تان را به مخاطبان عرضه کنید. مشاهده شما از این طریق برای همه آسان تر خواهد بود. شما می توانید از این وسیله برای تبلیغ هر آنچه که شرکت تان در حال انجام آن است، استفاده کنید (محصولات/ خدمات، کارمندان، مشتریان، کنفرانس ها). البته باید بین عکس های جالب و عکس های کاری تعادل ایجاد کنید. می توانید از عکس هایی استفاده کنید که مخاطبین را به سابت بکشاند، یا عکس هایی از کارمندان در حال کار و توضیح این که آن ها چه کاری برای شرکت و مشتریان انجام می دهند. باید استراتژی خاصی برای حساب اینستاگرام خود داشته باشید. زمانی که تمام این عکس های در یک صفحه کنار هم قرار داده می شوند، چه جلوه ای خواهد داشت؟طراحی پورتال


2- مسابقات اینستاگرامی ایجاد کنید

اینستاگرام واقعا پلتفرم محبوبی برای راه اندازی مسابقات عکس است. ایجاد چنین مسابقه ای در اینستاگرام کار آسانی ست. شرکت ها می توانند به آسانی از کاربران خود بخواهند که از هشتگ خاصی در زیر عکس های شان استفاده کنند تا در مسابقه شرکت کرده باشند. به آسانی می توانید در میان عکس ها جستجو کنید و از دیگران بخواهید که به عکس های محبوب شان رای دهند. سپس برنده ها را انتخاب کنید. اگر شرکت مسافرتی دارید می توانید مسابقه ای با هشتگ ماجراجویی ایجاد کنید. در این مسابقه از مردم می خواهید که در وهله اول شما را در اینستاگرام فالو کنند و سپس هر عکس را که مرتبط با ماجراجویی است، با این هشتگ ارسال کنند. این عکس می تواند هر ماجراجویی در زندگی و در طول تجربه های مسافرتی آنان باشد. طراحی سایت وردپرس     
می توانید در سه روز به صورت تصادفی یک نفر را برنده اعلام کنید و به او برای مسافرت تخفیفی بدهید. مسابقات اینستاگرام بدین منظور راه اندازی می شوند که به طرفداران تان اعلام کنید که چرا باید شما را دنبال کنند. این کار برای تاثیرگذاری و تعهد مردم عالی است.

3- به دنبال کنندگان تان کدهای جایزه بدهید

شما باید بدانید که مخاطبان تان چه چیزی می خواهند و از چه چیزی استفاده می کنند. این موضوع به شما کمک می کند تا آن ها را حفظ کنید. به این موضوع فکر کنید که شما چه چیزی از مخاطبان تان و اطلاعات مردم شناختی آن ها می دانید. درنظر داشته باشید زمانی که می خواهید برنامه ریزی کنید، تقویمی نیز برای ایجاد محتوای اینستاگرام نیز در نظر داشته باشید. این روشی ست که کسب و کارها دنبال کنندگان شان را در دیگر پلتفرم های رسانه اجتماعی، از جمله اینستاگرام حفظ می کنند. زمانی که عکسی ارسال می کنید، به این فکر کنید که چه چیزی توجه مخاطب را جلب کرده و باعث می شود که باز هم باری دیدن بقیه عکس ها و خواندن توضیحات پاداش دهید. این پاداش می تواند مسابقاتی داشته باشد که شامل تخفیف و کدهای جایزه می شود. طراحی سایت شرکتی

به عنوان مثال، یکی از پیج های موفق یک صفحه فروش پیراهن است که بیش از 473000 فالوئر دارد. آن ها اغلب عکس لباس ها، لوازم جانبی و حتی خریداران را روی صفحه قرار می دهند. آن ها با قرار دادن کدهای جایزه در برخی از پست های شان مخاطبان را کاملا فعال ساخته اند. این موضوع باعث بالاماندن تعداد فالوئرها شده است. همچنین تعداد نظرات و لایک های هر پست به چندین هزار می رسد. شما باید کدهای جایزه ای را به کمپین تبلیغاتی تان اضافه کنید.

4- به مشتریان خود ارزش ویژه ای بدهید

از اینستاگرام برای گرفتن عکس مشتریان و نشان دادن استفاده آن ها از محصولات خود استفاده کنید. مشتریان حامیان عالی برند شما هستند و روشی عالی برای معرفی شما از طریق دیدگاه فردی خارج از شرکت محسوب می شوند. در حالی که صدها یا هزاران نقد و بررسی از شرکت، محصولات یا خدمات شما در اینترنت وجود دارد، منصفانه خواهد بود اگر می شد چند بررسی از مشتریان تان نیز به صورت آن لاین وجود داشته باشد. شما می توانید با پررنگ نشان دادن تجربه های مشتریان ارزش های برنتان را به نمایش بکشید. از اینستاگرام برای خاص شدن مشتریان استفاده کنید تا ارتباطی را که با مخاطبان تان دارید آسانتر کنید و بهبود ببخشید.

5- علاقه مردمی بیشتری نسبت به همایش ها ایجاد کنید

هدف اصلی هر همایش یا برنامه ای جذب مردم برای معرفی محصول یا خدمات تان به آن هاست. شما از این طریق می خواهید آن ها را به مشتری بدل کنید. اینستاگرام می تواند به این مساله کمک کند و جلوه و مکانی برای این همایش فراهم کند. بیشتر کنفرانس ها از هشتگی استفاده می کنند تا شرکت کنندگان بتواننید در اینستاگرام آن را فالو کنند و دیگران نیز از آنچه در جریان است، مطلع شوند. با افزودن اینستاگرام به برنامه تبلیغاتی همایش تان می توانید افراد بیشتری را جذب کنید، غرفه شلوغ تری داشته باشید و تعهد مخاطبان نسبت به شرکت تان را افزایش دهید. اگر از هشتگ آن کنفرانس به خصوص استفاده کنید، مخاطبین عکس های اینستاگرامی شما را می بینند و با سرعت بیشتری می توانند غرفه تان را پیدا کنند. این ویژگی در کنفرانس های کوچک و بزرگ سبب می شود که جلوه بیشتری نسبت به بقیه داشته باشید. زمانی که در مورد استراتژی تبلیغاتی یک همایش فکر می کنید، از شماره غرفه تان استفاده کنید. در هر پستی که ارسال می کنید شماره غرفه را بنویسید و پیدا کردن آن را تسهیل کنید. این یعنی وقتی شما پستی در شبکه های اجتماعی قرار می دهید، پیدا کردن غرفه را برای شرکت کنندگان تا جای ممکن آسان کنید (و اگر امکان داشت آدرس را به صورت بصری و به وسیله یک عکس برای مخاطبان قرار دهید).ساخت سایت        

بیاموزید که چگونه از اینستاگرام به عنوان یک بازار بازاریابی استفاده کنید. در سال گذشته ثابت شده است که اینستاگرام برای تجارت های شرکت با شرکت (B2B) و شرکت با مشتری (B2C) ابزار فوق العاده ارزشمندی ست. شما باید به غیر از اهداف تبلیغاتی در زمان همایش ها از اینستاگرام برای بازاریابی و از آن مهم تر، برای ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده کنید. مشتریان خواستار ارتباطی شخصی، متعهدانه و قابل دسترسی با برند هستند. اینستاگرم به برند اجازه چنین کاری را می دهد. با ورود به سایت اینستاگرام آن را دانلود و شروع کنید به ایجاد ارتباط با افراد و شرکت های دیگر در صنعت خودتان.

 

موضوعات مهم نظارت تصویری در سال 2021


فناوری های پیشرفته نظارت تصویری، موضوعات مهم و رایج را در سال 2021 در مسیر خود هدایت می کنند. این موضوعات، کاربرد مداوم از هوش مصنوعی یا AI گرفته تا حفاظت سایبری پیشرفته را شامل می شوند. با افزایش تهدیدات و تلاش دولتها در سراسر جهان برای ایمن تر و هوشمندتر ساختن شهرها، نیاز به راهکارهای نظارت تصویری پیشرفته تر همچنان رو به گسترش است.

ویدئوآنالیتیک مهمترین موضوع در نظارت تصویری

در سالهای اخیر شاهد صحبتها و بحثهای زیادی درباره هوش مصنوعی و قابلیتهای آن در بخش آنالیتیک بودیم. امروزه، استفاده از هوش مصنوعی در تمامی بخشهای نظارت تصویری گسترش یافته است. با این اوصاف، اگرچه هوش مصنوعی به خودی خود شاید یک موضوع جدید به شمار نرود، اما انتظار می رود هوش مصنوعی بر پایه آخرین دستاوردها، رواج زیادی داشته باشد. ویدئو آنالیتیک از نظر بسیاری از کارشناسان مهمترین موضوع نظارت تصویری در سال 2021 به حساب می آید.

هوش مصنوعی مهمترین فرصت را برای متعادل سازی سرمایه گذاری های کلان در شبکه های نظارتی جهان ارائه می کند و همچنین توضیح می دهد که چگونه سیستمهای نظارتی جدید طراحی و استفاده می شوند تا در نهایت ارزش افزوده ایجاد کنند و حفاظت و امنیت را در مکانهای نظارت شده افزایش دهند. وی افزود: هوش مصنوعی از نظر کاربرد، دقت و قیمت در سطوح مختلف رو به رشد و بالغتر شدن است و فرصتی عالی برای کاربران نظارتی مختلف محسوب می شود تا از بازگشت سرمایه شان بهره مند شوند.

گسترش هوش مصنوعی در نظارت تصویری

هوش مصنوعی جدید در سال 2021 همه گیرتر نیز می شود و فناوری هوش مصنوعی را فراگیرتر می سازد. در این پست نوشته شده: امروزه، دوربینهای حفاظتی بیشتری داده هایی که جمع آوری کرده اند را برای سرورها جهت آنالیز شدن ارسال می کنند. هوش مصنوعی جدید بار سنگین انتقال و ذخیره سازی مقادیر زیاد داده به سرور را کاهش می دهد، که موجب افزایش کارآیی، صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه های سرور خواهد شد.

اگرچه فناوری پیشرفته تر هوش مصنوعی مزایای چشمگیری را به نظارت تصویری عرضه می کند، جف ویتنی، نایب رئیس مارکتینگ در کمپانی Arecont Vision Costar توضیح می دهد که برای یکپارچه سازان سیستمهایی که راهکارهای دارای هوش مصنوعی را راه اندازی می کنند و نیز برای کاربران نهایی محصولات حفاظتی به منظور دستیابی به بیشترین بهره وری از محصول، نیاز قابل توجهی به یادگیری بیشتر نیز وجود خواهد داشت.

ما این شرایط را در بازار حفاظتی در محصولات دیگر نیز شاهد بوده ایم که زمان و آموزش بسیاری برای دریافت اطلاعات بیشتری پیرامون فناوری IP، دوربینهای مگاپیکسل، دوربینهای چند سنسوره و راهکارهای ابری صرف کرده ایم. مزایای (هوش مصنوعی) در نظارت تصویری بسیار زیاد هستند، اما دستیابی به بیشتر وعده ها زمان زیادی خواهد برد.

حفاظت سایبری پیشرفته

با افزایش مداوم تعداد دستگاه های متصل به IoT، خطر حملات سایبری نیز افزایش می یابد. مجریان حفاظت انتظار دارند نیاز به حفاظت سایبری در سال جاری همچنان افزایش یابد. این رشد ناشی از قانونگذاری دولتها، تقاضای بازار و نصب و راه اندازی دوربینهای حفاظتی بیشتر، VMS و رکوردرهای بیشتر به ویژه سیستمهای متصل به ابر می باشد. با گسترش روز افزون تکنولوژی های مبتنی بر ابر و همچنین استقبال عموم مردم از اینترنت اشیا حملات سایبری از گروه های هکری مختلف نیز اجتناب ناپذیر خواهد بود. بنابراین حفاظت سایبری موضوع مهمی است که باید در مباحث نظارت تصویری در سال 2021 به آن توجه ویژه شود.

در هنگام تمرکز روی حفاظت سایبری متوجه می شویم که این فناوری یک چارچوب است و تمامی جوانب این سیستم باید با آن تطابق داشته باشند. این سیستم تعامل دوربینها، شبکه، سخت افزار، VMS، رابطها یا یکپارچه سازیها را شامل می شود. اگر در هر یک از این اجزا خلاءی به وجود آید، کل سیستم با خطر عدم امنیت مواجه می شود.

حفاظت سایبری از طریق قانونگذاری جدید و بهترین اقدامات برای دستگاه های IoT متصل به شبکه روز به روز بهتر می شود که این موضوع بر روی ارتقای حفاظت محصولات تولیدکنندگان تأثیر خواهد گذاشت. همچنین به گفته ویتنی، بر روی چگونگی طراحی و راه اندازی سیستم های نظارتی و اتخاذ بهترین اقدامات، مؤثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

راهکارهای مبتنی بر ابر

موج جدیدی از ابتکارات و فناوری های مبتنی بر ابر در راه است. تا اینجا هم فناوری های مبتنی بر ابر همه ما را دچار سرگیجه حیرت آوری کرده است و انتظار می رود نظارت تصویری در سال 2021 شاهد تحولات عظیم تری در حوزه راهکارهای مبتنی بر ابر باشد.

همانطور که گفتیم راهکارهای ابری در سالهای اخیر رواج بیشتری در بخش نظارت تصویری یافته اند. انتظار می رود که نرخ استفاده از این فناوری افزایش بیشتری نیز داشته باشد و کاربران نهایی طراحی شبکه نظارتی خود را از بخش IT اتخاذ کنند، نه بر اساس مفاهیم حفاظتی قدیمی.

توانایی ثبت داده ها به صورت محلی با مدیریت از راه دور و توزیع ویدئو در ابر به کاربران در هر صنعتی که باشند قابلیتهای بیشتری می بخشد. این ویژگی راهکارها را برای شرکتها، دولتها، بخش آموزش، فروش، پزشکی و محیطهای دیگر بهبود می بخشد. علاوه بر این، همانطور که ارائه دهندگان بیشتری خدمات ابری را به محصولاتشان اضافه می کنند، آگاهی بازار نیز افزایش خواهد یافت که منجر به اتخاذ و رواج بیشتر این فناوری می شود.

راهکارهای ابری به تنهایی رشد خواهند کرد؛ چرا که ترکیب دو راهکار ذخیره سازی محلی و ابری در محیطهای صنعتی و شرکتهای بزرگ مورد استقبال قرار می گیرند و راهکارهایی که فقط ابری هستند توسط مشتریان و کسب و کارهای کوچک مورد توجه قرار می گیرد.

توجه بیشتر به حریم خصوصی

حریم خصوصی برای کاربران نهایی هنوز هم یک دغدغه محسوب می شود، اما مقررات و واکنشها به حریم خصوصی بسته به منطقه و کشور، متفاوت است. برای مثال اگرچه استفاده از قابلیتهای تشخیص پلاک خودرو و تشخیص چهره توسط مجریان قانون در برخی مکانها ممنوع اعلام شده است، اما در دیگر مکانها این فناوریها به شکلی گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین کاملا واضح است که با توجه به فشار افکار عمومی برای حفظ حریم خصوصی شهروندان انتظار ما هم این است که نظارت تصویری در سال 2021 شاهد توجه ویژه به موضوع حریم خصوصی افراد باشد.

مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) در سال 2018 به عنوان قدرتمندترین قانون حفاظت از داده ها در جهان معرفی شد. این قانون در اروپا از داده های شخصی مربوط به تمامی شهروندان اتحادیه اروپا و حتی بیرون از آن محافظت و حمایت می کند. از آن زمان به بعد این قانون، الگویی برای کشورهای دیگر شد تا قوانین حمایت از داده های شخصی خود را قدرتمندتر کنند.

ارتقای سخت افزار دوربین

راهکارهای نظارت تصویری پیشرفته تر، همگی نیازمند یک دوربین قدرتمند هستند. حال که هوش مصنوعی، یادگیری عمیق و یادگیری ماشین بسیار برجسته و رایج شده اند، سخت افزار دوربین باید بسیار قدرتمند و پیشرفته باشد تا همه این فناوریها را در خود داشته باشد.

به همین دلیل، بسیاری از مدلهای جدید مجهز به GPU یا چیپ ست آنالیتیک هستند تا کاربردهای پیشرفته تری داشته باشند. ما همچنین افزایش تقاضا برای دوربینهای بهینه سازی شده برای اجرای آنالیتیک با جدیدترین فناوریهای روز دنیا را انتظار داریم.

بخش دوربین چند سنسوره نیز انتظار می رود رشد و اهمیت بیشتری پیدا کند.  این رشد، رزولوشن بالاتر، نرخ فریم بیشتر و نیاز کمتر به پهنای باند را همراه با راهکارهای ابری ترکیب شده با ذخیره سازی در محل به منظور مدیریت از راه دور و آپلود ویدئو بر روی ابر شامل می شود. همچنین فناوریهای فشرده سازی پیشرفته که پهنای باند مورد نیاز را بدون تأثیر روی کیفیت ویدئوکاهش می دهد، همراه با کدک هایی مانند H.264 و H.265 به تأثیرگذاری خود در صنعت ادامه خواهند داد.

نظارت تصویری از راه

همه ما می دانیم که داشتن دوربین مداربسته در اطراف محدوده کار یا زندگیمان می تواند به محافظت از ما و اطرافیان کمک کند. بدون دوربین حفاظتی، خطرات بیشتری شما را تهدید خواهند کرد و سارقین می توانند راحت تر وارد حریم خصوصی یا کاری شما شده و خسارات زیادی به شما وارد سازند. نظارت تصویری از راه دور به دلیل سهولت و آسان کردن کار تیم های حفاظتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در نتیجه نظارت تصویری در سال 2021 شاهد تحولات بیشتری در زمینه نظارت تصویری از راه دور خواهد بود.

به طور خلاصه، اطمینان از داشتن دوربین حفاظتی برای حفاظت از محل کار و خانه تان اهمیت زیادی دارد. با این حال، می توان سیستم نظارتی را ارتقا داد تا کارآمدتر شده و از شما بیشتر محافظت کند و بدون ایجاد ترس و وحشت، متجاوزان احتمالی را دور کند. در دنیای امروز ما که فناوری ها دائماً تغییر می کنند، می توانیم سیستم های نظارت تصویری خود را ارتقا دهیم تا نظارت بهتری روی آن داشته باشیم. نظارت تصویری از راه دور، روشی ایده آل برای محافظت از هر کس و هر چیزی است، چه در خانه باشید یا محل کار.نظارت تصویری در سال 2021

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

نظارت تصویری از راه دور چیست؟

برای مدت زیادی دوربین مداربسته یکی از بهترین روش ها برای حفظ ایمنی خانه، اداره و افراد بود. اما افراد متوجه شدند که دوربین ها تنها بیشتر مواقع افراد را دور نگه می دارد و اغلب موارد سارقین، دوربین ها را نمی بینند یا به آنها توجهی نمی کنند. آنان چهره هایشان را می پوشانند و به کار خود ادامه می دهند.

نظارت دوربین مداربسته از راه دور، سیستمی است که می تواند روی دوربین مداربسته کنونی شما نصب شود، یا اینکه روی یک سیستم جدید از قبل نصب شده باشد. این فناوری، تصاویر ویدئویی را به یک اتاق کنترل مملو از کارشناسان آموزش دیده ای ارسال می کند که به صورت شبانه روزی آماده به کار هستند. در این اتاق کنترل، اپراتورها می توانند به هر نوع تماس اضطراری یا حرکت غیر مجاز پاسخ دهند.

نحوه عملکرد دوربین مداربسته از راه دور

نظارت دوربین مداربسته از راه دور با متصل شدن به ویدئوی زنده گرفته شده با سیستم دوربین مداربسته شما کار می کند؛ بنابراین سیگنال و تصاویر می توانند به تیم اپراتورها ارسال گردند. این اپراتورها به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در دسترس هستند؛ در نتیجه اگر مشکلی به وجود آید، می دانید که تیمی متخصص از شما محافظت می کنند. این تیم متخصص آموزش دیده اند تا هنگامی که سیستم راه اندازی شده است، احتمال ورود غیر مجاز را به خانه تان به حداقل برسانند؛ آنان نیز با مسئولان محلی تماس می گیرند تا شخصی که ورود غیر مجاز داشته، زمان کمتری برای فرار از صحنه داشته باشد. این به ویژه در صورتی اهمیت دارد که سارق احتمالی وارد محدوده خانه شما شده باشد؛ زیرا زمان کمتری برای به سرقت بردن وسایل خانه شما و سپس ترک کردن خانه خواهد داشت.

نواقص نظارت دائمی توسط اپراتور انسانی

یکی از مهم ترین سؤالاتی که در مورد نظارت دوربین مداربسته از راه دور مطرح می شود، مسئله نظارت شبانه روزی و دائمی ویدئوها توسط اپراتورهای انسانی است. خوشبختانه بیشتر سیستم های نظارت از راه دور، به سیستم تشخیص حرکت مجهز هستند. تشخیص حرکت این قابلیت را دارد که اگر ورود غیر مجاز به محدوده شما اتفاق بیفتد، یک هشدار برای اتاق کنترل ارسال کند. زمانی که سیستم تشخیص حرکت فعال و هشدار برای اتاق کنترل ارسال شد، تنها اپراتورها متوجه شده و وارد عمل می شوند و هیچکس دیگری ویدئوی زنده دوربین مداربسته شما را مشاهده نخواهد کرد.

بعد از اینکه یکی از سیستم ها فعال شد، یکی از اپراتورهای متخصص فعالیت را آغاز می کند. در حقیقت آنان تدابیر مختلفی را برای جلوگیری از ورود احتمالی سارق می اندیشند تا از بروز هر گونه خسارت یا سرقتی جلوگیری کنند.

علاوه بر سیستم تشخیص حرکت و دوربین مداربسته، سیستم آدرس دهی عمومی یا PA نیز وجود دارد. به عبارت دیگر، اپراتور پس از تشخیص نفوذ غیر مجاز، می تواند از طریق سیستم PA فرمان هایی را فریاد بزند و آن فرد را ترسانده و از خانه دور کند. همچنین می توان به شخص سارق هشدار داد که مسئولین محلی در راه هستند.

نظارت از راه دور در برابر نظارت سنتی

داشتن یک سیستم نظارت تصویری بدان معنا است که شما می توانید از خودتان، کسب و کارتان، کارکنان و خانواده تان بهتر محافظت کنید. چه در خانه باشید یا اداره، اینکه کسی را داشته باشید که مراقب شما باشد، ستودنی خواهد بود.

بزرگترین مشکل دوربین های مداربسته سنتی آن است که قابلیت پیش بینی حوادث را ندارند. به عبارت دیگر، به جای جلوگیری از جرم، تنها آن را ضبط و ثبت می کند. اگرچه برخی بر این باورند که وجود دوربین مداربسته می تواند از ورود غیر مجاز افراد به محدوده جلوگیری کند، اما هر کسی می تواند چهره خود را بپوشاند و به خانه، اداره یا اتومبیل شما وارد شود.

همانطور که اشاره شد، نظارت تصویری از راه دور می تواند این مشکل را حل کند و اطمینان دهد که همیشه و در هر حال از شما مراقبت خواهد کرد.

توجه مرغ مگس خوار با گوگل پلاس


گوگل دست به کار جدیدی زد و الگوریتم جدیدی را معرفی کرد به نام الگوریتم مرغ مگس خواردر این مقاله قصد داریم ایده هایی را برای بهینه سازی سایت با توجه به این الگوریتم یعنی مرغ مکس خوار ارائه دهیم .در وب سایت های ایرانی وب برندینگ هنوز آنالیز کاملی نکرده است که آیا این الگوریتم در ایشان تاثیرگذار بوده است یا خیر ؟ اما بنابر کامنت هایی که کاربران خارجی برای گوگل فرستانده اند ، از تغییراتی راضی بودند و تغییرات را احساس کرده بودند .

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل تلاش بر این دارد که محتویات الگوریتم های دیگر را درون خود حفظ کرده و الگوریتم جدیدی را هم نیز وارد عرصه کند . خوب مسئله این است که سئو کاران و بازاریابان اینترنتی چگونه می توانند با استفاده از این الگوریتم خود را به موفقیت برسانند . در این مقاله ایده هایی وجود دارد که برخی از سایت های خارجی نقل قول شده اند و برخی از طرف کارشناسان وب برندینگ ارائه شده است و امید واریم در کامنت ها برخی هم توسط کاربران ارائه شود. طراحی سایت در تهران

رتبه کاربر در گوگل پلاس یا همان Author Rank
بنابر نظرات بسیاری افراد و هم گروه سئوی وب برندینگ ، اولین قدم برای موفقیت شما با توجه به این الگریتم و همچنین تمرکزی که جدیدا گوگل روی گوگل پلاس نشان داده است ، افزایش رتبه کاربر در گوگل پلاس است . گوگل پلاس خود را راه اندازی کنید و اگر می خواهید توجه گوگل و مرغ مگس خوار را به خود جلب نمائید ، شروع به ایجاد ارتباطات و شهرت خود از طریق گوگل پلاس نمائید . گوگل پلاس بهتری راه برای این کار است . محتوای خود ، نظرات خود ، علایق خود ، تجربیات خود و همه و همه چیزهایی که فکر می کنید برای جذب کاربران به گوگل پلاس شما خواهد شد را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید . یک مثبت یک می تواند قدمی به سوی موفقیت برای شما باشد ( البته منظور از لایک همان پلاس وان است . ) رتبه کار بر و برند های شخصی یکی از مهمترین نقاط عطف این الگوریتم هستند. طراحی وب سایت شرکتی

هدف خود را از کلمات کلیدی و جملات کلیدی سایت خود مشخص کنید
تا به حال دقت کرده اید شما زمانی که در گوگل شروع به تایپ جمله ای می کنید ، گوگل بعضی کلمات و یا جملات را به شما پیشنهاد می دهد ؟ گوگل همیشه بر اساس الگوریتم های ذخیره سازی بسیار پیشرفته بهتری کلمات و جملات را به شما پیشنهاد می دهد . شما هم باید یک جمله و یا یک کلمه و یا چند کلمه را برای وب سایت خود در نظر بگیرید مثلا وب برندینگ ، خود گوگل جملاتی شبیه به این و بسیار مرتبط به ذهن شما را نمایش خواهد شد .پس باید یک هدف برای خود ایجاد کنید . بنابر گفته های غیر رسمی ، در شروع کار حرفه ای الگرویتم مگس خوار ، این نمایش جملات حرفه ای تر خواهد شد ، پس همین امروز باید به فکر کلمات کلیدی منحصر به فرد برای خود باشید و یا حداقل این که به دنبال جمله یا کلمه ای باشید که مردم زیاد به دنبال آن می گردند .البته برای سایت های خارجی ، یک وب سایت وجود دارد که پیشنهاد های فوق العاده برای کلمات می دهد که آدرس آنUbersuggest نام دارد . اما متاسفانه همچنان ما برای زبان شیرین فارسی سایت این چنینی را پیدا نکرده ایم .البته پیشنهادی که وب برندینگ برای پیدا کردن بهترین کلمات و جلمات برای شما دارد این است از خود گوگل بپرسید ، شما کلمات یا جملات مربوط به حوزه کاری وب سایت خود را در گوگل جستجو کنید ، سپس مشاهده کنید که چه جملاتی را به شما پیشنهاد می دهد . شرکت طراحی وب سایت     

قسمت جستجوی تصویر گوگل یا همان Image Search
گوگل یک چند وقتی هست که دیزاین صفحه تصاویر خود را تغییر داده است به گونه که مستقیما با کلیک بر روی تصویر گوگل سرچ می توانید وارد صفحه مورد نظر شوید یعنی علاوه بر مشاهده تصویر وارد سایت مورد نظر نیز خواهید شد . پس توجه داشته باشید که از جستجوی تصاویر گوگل هم می توانید ورودی دریافت کنید البته اگر هوشمند باشید . وب برندینگ بر اساس آنالیز هایی که انجام شده است در بعضی موارد حدود ۱۰۰ ورودی از وب برندینگ تنها از تصاویر خود می گیرد . البته اگر می خواهید در این راه به خوبی موفق شوید باید موارد را به درستی رعایت فرمائید :

  • استفاده از تصوایر با کیفیت و مفهومی و البته واقعی ( real ) و با حجم مناسب برای ایرانیان .
  • استفاده از صفت alt برای تصاویر ، در alt تصوایر هم از کلمات کلیدی استفاده کنید ، کلماتی که هم مفهوم تصویر را می رسناد و هم اینکه کاربرتان را جذب می کند تا کلیک کنند.

بهینه سازی برای موبایل
بنابر بر نظرات کارشناسان خارجی الگوریتم مگس خوار ، نیم نگاهی هم به وب سایت های واکنش گرا دارد ، وب سایت هایی که در برابر سایز های مختلف مانیتور چه موبایل ، چه تبلت و … واکنش نشان می دهند. پس سعی داشته باشید که وب سایت خود را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید .

طراحی سایت فروشگاهی      

 


همانند الگوریتم های دیگر شبکه های اجتماعی مخصوصا گوگل پلاس را فراموش نکنید!
در وب برندینگ همیشه از سیگنال های شبکه های اجتماعی مقالاتی ارائه داده ایم . همواره قدرت شبکه های اجتماعی باعث متمایز کردن وب سایت شما با دیگران می شود . پس آن را فراموش نکنید . در ضمن توجه داشته باشید که هموطنان ایرانی در همه جا حضور دارند. از فیس بوک گرفته تا لینکدین پس در همه جا حضور پر قدرت داشته باشید . اگر حتی ممکن هست در اینستاگرام نیز حضور داشته باشید .

اولین و آخرین راهکار موفقیت ” آنالیز “
گوگل آنالیز خود را نصب کنید و آمار جستجو و آمار سایت خود را هر روز و یا بهتر بگویم هر ساعت بررسی بکنید و اگر نمیتوانید یک تبلت بخرید و همیشه با آن بررسی کنید ممکن است که کار پرهزینه باشید ولی شما را به موفقیت نزدیک خواهد کرد ، آنالیز سئو بسیار مهم است .

با تحلیل هایی که آنالیز گوگل به شما می دهد می توانید اطلاعاتی را بدست آورید که خود به خود باعث انجام کاری می شود که سایت شما به موفقیت برسد .

آینده از آن گوگل پلاس است و هیچ کس نمی تواند بگوید تا چه حد !