مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

8 استراتژی در رشد فعالیت تجاری وب سایت

رشد بالای اینترنت در دسترس مردم به واسطه گسترش شبکه های تلفن همراه و اعتماد سازی دولتی در این رابطه باعث شده است رقابت وصف ناپذیر و نیز گسترش بازار بزرگی در ایران بوجود آید. امروز شرکت هایی در حال ورود به بازار فروش های اینترنتی هستند که تا به امروز هیچ علاقه ای به اینترنت نداشته اند.بزرگترین چالشی که پیش روی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است: “افزایش ترافیک هدفمند به سمت وب سایت”.

دانستن اینکه از کجا شروع کنید و چطور در بین هزاران وب سایت و فروشگاه اینترنتی دیگر که برای جلب توجه همان ترافیک در حال رقابت هستند یک چالش بزرگ به شمار می‎رود.یک هفته است که درگیر راه اندازی یک فروشگاه به عنوان یک منبع درآمد جانبی برای وب برندینگ هستم .در این مقاله چند تکنیک خوب در اختیار شما قرار می‎دهم که به شما در توسعه‎ی جامعه‎ی آنلاین تان کمک نماید و ترافیک ورودی به وب سایت شما را در راستای افزایش فروش بالا ببرد. پیشنهاد می کنم از این بین استراتژی‎ها و تاکتیک‎هایی که برای فعالیت تجاری شما مناسب است را انتخاب کرده و در تجارت و یا استراتژی های بازاریابی اینترنتی خود بکار ببندید. امیدوارم شاهد رشد فعالیت تجاری شما در وب باشیم.

1.مداومت و نظم در ارسال محتوا

یکی از ساده ترین راه‎ها برای توسعه‎ی شبکه شما ارائه محتوا به صورت ثابت و منظم است. تجربه به من نشان داده است که مخاطبین مختلف نسبت به توالی‎های متفاوتی از زمان ارسال پست ها، واکنش نشان می‎دهند؛ بهترین زمان ارسال پست را در رابطه با مخاطب خود تست کنید. توالی‎ زمانی پست‎های رقبای خود را بررسی نمایید و ببینید در جدول زمانی انتشار مطالب از طرف ایشان، چه ساعاتی بیشترین مخاطب را به خود جلب کرده است. حداقل تعداد پست در روز برای فیسبوک باید یک عدد و در توییتر ۴ الی ۶ عدد باشد و صد البته در تجار ت های مختلف به نسبت در شبکه های دیگر نظیر لینکدین یا گوگل پلاس این توالی متفاوت است؛ همچنین به ساعت ارسال پست خود توجه کنید، زمان بندی در رسانه‎ی اجتماعی بسیار مهم است. اگر شما زمانی مثل ساعت ۶ صبح را به علت آزاد بودن خودتان برای ارسال پست ها در توییتر انتخاب کنید فکر نمی کنم جغدهای توییتر شما را ببینند.

article_image_one_302.jpg

زمان ارسال پست ها را به دقت بررسی کنید.
دو ابزار فوق العاده که می‎توانند برای خودکار سازی این فرآیند مورد استفاده قرار گیرند عبارتند از:

  • Buffer
  • Hoote suite

Buffer اپلیکیشن بسیار محبوبی است که می‎تواند با مرورگر شما و ده‎ها اپلیکیشن دیگر یکپارچه شود و به زمان بندی ارسال پست‎های شما در شبکه‎های اجتماعی کمک کند و Hoote suite نرم افزار آنلاین مورد علاقه من است. بیشتر پست هایی که از من در شبکه های اجتماعی می گیرید از این نرم افزار پخش می شوند. استفاده از این اپلیکیشن‎ها به شما کمک می کند تا میزان زمان مورد نیاز برای بازاریابی اجتماعی به دو ساعت در روز تقلیل دهید. پیشنهاد می کنم این دو ابزار را امتحان کنید. امکانات ابتدایی هر دو رایگان ولی امکانات حرفه ای با هزینه ای ناچیز قابل استفاده هستند.

اگر کمی حرفه ای تر فکر کنم شما باید به آنالیزورهای بسیار قوی شبکه های اجتماعی نیز مسلح شوید که در موضوع این مقاله نمی گنجند ولی در آینده ودر جایی مناسب به آن نیز خواهیم پرداخت.

2.استفاده از تصاویر در زمان ارسال پست در فیسبوک

یکی از بهترین راهکارها برای افزایش بازدید در فیسبوک قرار دادن تصاویر در پست‎ها است. فیس بوک توییتر نیست و جملات زیبای شما در آن طرفداری ندارد. پست های تصویری در فیسبوک ۵۰% بیشتر به نسبت یک پست معمولی لایک دریافت می‎کنند. زمانی که شما می‎خواهید یک خبر را پست کنید یا محتوایی از بلاگ خود را منتشر نمایید، عکس آن را در پست قرار دهید و متن خوبی در این رابطه نوشته در آن قرار دهید. در پایان متن، لینکی به مطلب و یا بلاگ خود قرار دهید و تلاش کنید این لینک با استفاده از ابزارهای کوتاه کننده لینک، کوتاه شده باشد.
اضافه کردن یک تصویر به خبری حالت متنی را از بین خواهد برد و جذابیت آن موضوع و نیز نرخ کلیک بر روی پست را به شدت بالا می برد.

3.با دکمه‎های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی احتمال نمایش بیشتر را فرآهم آورید

هرچه نمایش بیشتری در شبکه‎های اجتماعی داشته باشید احتمال اینکه لایک‎های بیشتری دریافت کنید بیشتر می شود. یکی از بهترین راه ها برای افزایش تعداد نمایش در شبکه‎های اجتماعی اضافه کردن کد‎های دگمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وب سایت و در مکان های مناسبی از هر مطلب است.اکثر بلاگ‎ها دارای دکمه‎ اشتراک در شبکه‎های اجتماعی هستند که به شکل بارزی و در محل مناسب قرار گرفته اند تا خوانندگان به اشتراک گذاری مقاله ترغیب شوند. نمونه بالا از وب سایت خود ما برداشته شده است.

محل هایی که بیشتر می توان از آن برای قرار دادن این دگمه ها استفاده کرد اینها هستند:

  • فوتر وب سایت و بلاگ شما
  • هدر وب سایت و بلاگ شما
  • در خبرنامه
  • در امضای ایمیل
  • در پایین پست ها
  • در جای مناسبی از محصول

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

4.مطالب تخصصی و نقد های تخصصی

سعی کنید در زیر هر محتوا و یا کالای خود یک نقل قول از یک مرجع بررسی و نقد کالا درج کنید. این نقل قولها را در شبکه های اجتماعی خود با دیگران بدون ترس به اشتراک بگذارید. صفحه شبکه های اجتماعی شما فقط مخصوص شما نیست و شما باید از دیگران و از مطالب خوب آنها به همراه نقل قول استفاده نمایید. بعد از هر نقل قول به نویسنده مطلب هم یک پیغام بدهید و از اینکه مطلبی ارزنده نوشته تشکر نموده و به اطلاع او برسانید که مطلبش را در صفحه شبکه اجتماعی خود منتشر نموده اید. ارتباط با یک وب سایت نقد و بررسی مثل یکی از درهای بهشت است و می تواند به شدت به اعتبار شما بیافزاید. مثلا همین مقاله قبلی ما در مورد طراحی فروشگاه های اینترنتی چنین بازخوردی داشت.

5.محتوا های صوتی کوتاه تولید کنید

ما همه از ازدیاد بیش از حد اطلاعات رنج می‎بریم، مردم وقت و صبر کمتری برای خواندن محتواهای بلند بالا دارند. سعی کنید برای این افراد محتواهای “پرمغز” در شبکه های اجتماعی پخش کنید. ممکن است در ابتدا تعداد افرادی که به صدای شما در شبکه های اجتماعی گوش می کنند کم باشد ولی این افراد با آن روند هر روز یک پست شما به شدت زیاد خواهند شد.یکی از راهکارهای موثر برای ازدیاد بازدید کننده و طرفدار در شبکه های اجتماعی استفاده از پادکست ها یا صدا های ضبط شده ایت. ابرانیان به شدت به این نوع از محتوا ها علاقه مندند. سعی کنید هفتگی پادکست داشته باشید.

6.سوال و جواب راه بیاندازید

تعامل برای زنده نگه داشتن هر جامعه‎‏ی آنلاینی ضروری است. یک تاکتیک عالی برای رشد جامعه‎ی شما در آنها و افزایش چشمگیر تعامل توسط یک سوال و جواب است. ایده‎ی پشت این تفکر این است که یک روز از هفته را انتخاب کنید، سپس مخاطبین خود را با طرفندی خلاق تشویق کنید که سوال‎هایی در رابطه با محصول، فعالیت تجاری، صنعت یا هرچیزی در مورد شما، بپرسند. این کار را می توانید به کمک کارمندان خود به سرعت جلو ببرید و با تلنگرهایی از طرف ایشان رشد دهید. سپس شما جواب این سوال‎ها را می‎دهید و بعد بهترین سوال را انتخاب و از آن در یک پست در بلاگ خود تحلیل و جوابی عالی ارائه می نمایید.
با گذشت زمان دیگران نیز در این قضیه شرکت می‎کنند و به آهستگی شما برند خود را به عنوان یک برند قابل اطمینان در اینترنت مطرح می‎کنید. یک نکته را دائم با خود مرور کنید :

نباید هیچ کامنت، نظر یا تعاملی با مخاطب را در شبکه های اجتماعی بی پاسخ گذاشت. هر فراموشی یعنی فرصت بسیار بزرگی که از بین می رود.

نکته‎ی مهم

یک هشتگ مرتبط با سوال و جواب انتخاب کنید و از دنبال کنندگان خود بخواهید از آن در پست های خود استفاده کنند. این امر به ساخت برند و مطرح شدن در شبکه های اجتماعی کمک می‎کند.
عناوین و تیتر های جذاب

عنوان یک پست در بلاگ شما باید همانند محتوای پست توجه را به خود جلب کند. من می توانم به چند نکته کلیدی اشاره کنم:

  • از زبان روزمره استفاده کنید.
  • با تیتر خود روانشناسی کنیدو نکات روانشناسانه به کار ببرید. ( مثلا یک خبر فوری)
  • تیتر باید کوتاه باشد.
  • از موارد منفی استفاده کنید (این کار را نکنید یا چطور جریمه نشوید)
  • اگر پست شما یک لیست است، تیتر را با تعداد مواردی که قرار است مطرح کنید شروع کنید. مثلا هشت استراتژی در رشد فعالیت تجاری وب سایت

7.بر روی یک اینفوگرافیک خوب سرمایه گذاری کنید

در طول سال‎های اخیر، اینفوگرافیک‎ها بی نهایت محبوب شده‎اند. سرمایه گذاری در طراحی یک اینفوگرافیک حرفه‎ای یکی از بهترین راه‎ها برای ایجاد افزایش محبوبیت و افزایش میزان ترافیک به سمت سایت شما است و به شما کمک می‎‎کند که بک لینک‎های با ارزش کسب کنید که برای سئو عالی می‎باشد. یک اینفوگرافیک با کیفیت می‎تواند هزینه‎ای از ۳۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داشته باشد ولی ارزش سرمایه گذاری را خواهد داشت.
در رابطه با موضوعات جالب در فعالیت تجاری خود تحقیق کنید و یکی از موضوعات روز را پیاده سازی کنید. اگر من یک فروشگاه اینترنتی داشتم و نزدیک عید بود اینفوگرافیکی با موضوع “چطور هزینه های شب عید را کنترل کنیم ” تولید می کردم. فکر می کنم در تمام شبکه های اجتماعی به صورت ویروسی جلو برود.

8.پیشنهاد های تخفیف برای جمعه ها

چه ایرانی باشید چه امریکایی، همه عاشق خرید خوب هستند. و چه جایی برای شما بهتر از شبکه های اجتماعی برای پیشنهاد یک خرید خوب. چقدر بهتر می شود که روز تعطیل همه را هم به روز خرید تبدیل کنید. جمعه ها را با تخفیف های خاص خود همراه کنید. روز تعطیل فکر مشتری شما آزاد تر است و می تواند بهترین بازخورد را برای شما به همراه داشته باشد.

تبلیغات بانی سایت در اینستاگرام را دیده اید؟و در این روزهای گرم ، از حراج تابستانه بانی اسپرت دیدن کنید ...

خیلی دوست دارم تا یکی از شما سروران برای من بنویسد که تکنیکی را استفاده کرده و نتیجه گرفته است.

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

8 راهکار کلیدی برای بازبینی بیشتر وب سایت

اگر بهترین سایت را در حیطه کاری خود داشته باشید،باز هم اولین چیزی که به آن نیاز دارید بازدید کننده است. بدون داشتن بازدیدکننده علاقه مندانی نخواهید داشت و در نتیجه فروشتان صفر خواهد بود!

با استفاده از ۸ روش زیر می توانید از همین امروز برای وب سایت خود ترافیک پایدار ایجاد کنید:

1. موتورهای جستجو

اولین قدم بزرگ برای توسعه وب سایت این است که سایت خود را به تمام موتورهای جستوجو معرفی کنید و آن را طوری بهینه کنید که وقتی کسی کلمات کلیدی سایتتان را جستجو کرد جزو اولین نتایج جستجوی سایت هایی مثل گوگل باشید. همچنین سایت خود در تمام دایرکتوری ها و مرجع های آنلاین ثبت کنید. دایرکتوری ها یا فهرست ها سایت هایی هستند که سایت های دیگر را معرفی می کنند. برای یافتن سایت های دایرکتوری در گوگل عبارت «فهرست سایتهای فارسی» را جستجو کنیدموتورهای جستوجوی معروف و مهم گوگل، یاهو و بینگ هستند ولی مطمئن شوید که سایتتان در موتورهای جستجوی غیر معروف دیگر هم ثبت شود چون تعداد سایت هایی که شما را در فهرست خود داشته باشند در رنکینگ موتورهای جستوجوی یاهو و گوگل تاثیر گذار است.

2. استفاده از فروم ها یا انجمن ها

نوشتن مقالات در انجمن ها و جواب دادن به پست هایی که با کارتان مرتبط است روش بسیار خوبی برای مطرح کردن خودتان است. به سادگی با پاسخ دادن به سوالاتی که در فروم ها مطرح می شوند می توانید به راحتی بین علاقه مندان به عنوان یک متخصص در کسب و کارتان مطرح شوید. همچنین به سوالات رایج و نیاز های اصلی علاقه مندان پی خواهید برد. همچنین بررسی کنید که قوانین فروم به شما اجازه بدهد که لینکی از خود را به عنوان امضا یا زیر نویس قرار دهید. اگر چنین است حتما از این فرصت استفاده کنید تا مردم با خواندن جواب ها و مطالب شما علاقه مند به بازدید از سایت شما شوند.

article_image_one_296.jpg

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

3. از امضا ایمیل استفاده کنید

یک امضای ساده با یک توضیح یک خطی در مورد مزایای اصلی خدمات خود تهیه کنید. این امضا را می توانید زیر هر ایمیلی که می فرستید قرار دهید. حتی می توانید ایمیل هایی با مطالب مرتبط تهیه کنید و با امضای خودتان پخش کنید. دقت کنید که این ایمیل ها وقتی دست به دست فوروارد شوند تعداد خیلی بیشتری از علاقه مندان تبلیغاتتان را خواهند دید. دقت کنید که احتمالا دوستان کسانی که به کارتان علاقه مند هستند و ایمیل فوروارد شده به دستشان می رسد نیز احتمالا به کارتان علاقه مند خواهند بود.

4. وبلاگ ها

این روش هم درست مانند نوشتن مطلب و نظر دادن در فروم ها است. می توانید در وبلاگ های مرتبط نظر بدهید. بسیاری از وبلاگ نویسان از اینکه به عنوان مهمان در وبلاگشان مطلب بنویسید خوشحال می شوند. مزیت این روش نسبت به نوشتن مطلب در فروم ها این است که از اعتبار وبلاگ و نویسنده اصلی آن برای اعتبار بخشیدن و تایید خودتان استفاده می کنید.

5. رسانه های اجتماعی

در تمام رسانه های اجتماعی معروف صفحه ای بسازید و مطالب مفید و ارزشمندی درباره کارتان منتشر کنید. در این صفحات تا حد ممکن به معرفی محصولات خود نپردازید. مطالبی بنویسید که مخاطبان شما از دیدن آن لذت ببرند. شاید بهترین کار انتشار مطالب آموزشی بسیار کوتاه باشد.

6. تبادل لینک

تبادل لینک با سایت های غیر رقیب ولی مرتبط با کسب و کارتان یا مرتبط با بازار هدفتان می تواند منبع فوق العاده ای برای به دست آوردن ترافیک مفید باشد. در این روش هم شما و هم سایتی که با آن تبادل لینک می کنید بهره می برند. به سایت هایی درخواست تبادل لینک بدهید که رتبه آلکسای آن ها تقریبا با رتبه شما یکسان است. توقع نداشته باشید سایت های با رتبه بسیار بهتر از شما حاضر به تبادل لینک شوند.

7. تبادل تبلیغ

از فضای تبلیغاتی سایتتان برای تبلیغ سایت دیگری استفاده کنید و از آن سایت بخواهید که تبلیغ سایت شما را در سایت خود قرار دهد. این کار چیزی شبیه تبادل لینک است ولی به جای لینک احتمالا یک بنر تبلیغاتی رنگارنگ را تبادل می کنید.

8. انتشار مقاله

مقاله های کوتاه یا چند صفحه ای بنویسید و در بخش منابع و «درباره نویسنده» توضیحاتی در مورد خودتان و لینکی به سایت خود درج کنید. این مقالات را بسته به طول مقاله به سایت های خبری، مجلات معمولی یا مجلات اینترنتی و یا به سایت های دانلود و پخش مقالات بفرستید. این مقالات علاوه بر افزایش بازدید کنندگان سایت، باعث شناخته شدن شما به عنوان یک متخصص در حوزه کاری مرتبط می شوند و احتمال خرید از شما افزایش می یابد. همچنین عده زیادی این مقالات را باز نشر خواهند کرد یا در سایت خود خواهند گذاشت که مقدار زیادی ترافیک و اعتبار مجانی برایتان به همراه خواهد آورد.

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

6 نکته برای موفقیت بیشتر در دور کاری

ماندن در خانه و کار کردن از روی مبل یا رفت و آمد هر روزه به سر کار و سپری کردن تقریبا یک روز کامل در یک اتاق ؛ کدام را برای کار کردن ترجیح می دهید؟ در ادامه چند راه بسیار مفید و کاربردی برای کسانی که هم اکنون در خانه به انجام کار می پردازند معرفی خواهیم کرد.

بر طبق یک نظرسنجی جهانی، ۵۵ درصد از کارمندان گفته اند که ای کاش این امکان را داشتند تا از راه دور بتوانند کار خود را انجام دهند و ۶۰ درصد دیگر نیز گفته اند که اگر با همین مقدار حقوق، شغلی مشابه را پیدا کنند، حتما از شغلی که در حال حاضر با آن درگیر هستند استعفا می دهند و به صورت تمام وقت از خانه کار خود را انجام می دهند. البته کار کردن در خانه مشکلاتی هم دارد که به عنوان مثال می توان دور بودن از محل کار و ارتباط با همکاران، فرصت های کمتر برای اجتماعی بودن و کم شدن پشتکار و از بین رفتن انگیزه ی کار را نام برد که افراد دائم با آنها درگیر هستند. اما ۶ شیوه ای که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، به شما کمک می کند تا کار کردن در خانه برای شما لذت بخش تر شود و با مشکلات کمتری رو به رو شوید.

1. از روی مبل راحتی کار نکنید

ساخت یک محل مخصوص کار یک نکته کلیدی است. حتی چند ترفند کوچک مانند تنظیم کردن دمای آن محل، اضافه کردن رنگ ها و تنظیم روشنایی مناسب هم می تواند به بهره وری کار شما در خانه کمک بزرگی کند.

article_image_one_568.jpg

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

2. از ابزارهای مختلف استفاده کنید

نشستن رو به روی لپ تاپ برای انجام کار تنها راه حل برای انجام کار ها از راه دور نیست. با اپلیکیشن و گجت های مناسب شما حتی می توانید از گوشی یا تبلت خود نیز کمک بگیرید تا در مدیریت زمان و مهارت خود موفق باشید و از هرجایی بتوانید کار خود را انجام دهید.

3. همه چیز را پیش از شروع کار آماده کنید

از سخت افزار های لازم (لپ تاپ، گوشی یا شارژ ر آن ها) تا بهترین اپلیکیشن و برنامه هایی که به متصل بودن دائمی شما کمک می کند (مثل اسکایپ، اسلک یا وایبر) را پیش از شروع به کار آماده کنید و سپس کار خود را آغاز کنید.

4. مراقب سلامتی خود باشید

فقدان تمرین های ورزشی و حرکت نکردن زیاد در طول روز و همچنین در تماس نبودن با هوای تازه روزانه و البته دسترسی ساده و آسان به یخچال، خیلی راحت می تواند سلامتی شما در حین کار کردن در خانه به خطر بیندازد. هر زمان که فرصتی جور شد بیرون بروید و ضمن لذت بردن از هوای تازه بیرون کمی قدم بزنید و ورزش کنید.

5. استراحت کنید

۴۵ درصد از کارمندان خود را بعد از چندین ساعت موظف به پاسخ دادن به ایمیل ها می دانند؛ در حالی که ممکن است کسانی که در خانه کار می کنند نتوانند خط مشخصی بین وظایف خانه و وظایف کاری بکشند. بنابراین سعی کنید تفاوت وظایف خانه و وظایف کار خود را از یکدیگر تفکیک کنید و هر کدام را سر وقت خود انجام دهید.

6. منظم باشید

برای نظم داشتن در وظایف کاری می توانید از اپلیکیشن و سرویس هایی که به تازگی این وظیفه را به خوبی انجام می دهند همچون Trello یا اپلیکیشن های To-do list کمک بگیرید و از یک پیام رسان مناسب هم برای ارتباط با همکاران خود کمک بگیرید.


بیشتر بخوانیدشرکت طراحی سایت      ساخت سایت     طراحی سایت شرکتی

10 نکته برای موفقیت بیشتر در کسب و کار

موفقیت در شغل تان به میزان زیادی با چگونگی مواجهه شما با روز کاری تان ناشی می­ شود: آیا خوش بین هستید؟ کنجکاوید؟ بهره ورید؟ آیا به قدر کافی خوابیده ­اید؟ اگر می­ خواهید در شغل تان بهتر باشید، تغییر عادات تان را در نظر داشته باشید. در اینجا فهرستی از مهم ترین عادت­ هایی را تهیه کرده ­ایم که شما را در شغل تان بهتر می­ کنند.

با توجه به نکته های زیر می توانید در شغل خود پیشرفت کنید و آینده کاری موفقی داشته باشید.

1- خواب کافی داشته باشید

بهره ­ورترین افراد اهمیت خواب کافی را می ­دانند و عادات­ مشخصی دارند برای اطمینان از اینکه خوب استراحت کرده ­اند و در بهترین حالشان هستند. برای شروع، اعتیادتان به ساعت زنگ دار را ترک کنید.

2-بهترین منبع ایده ­ها شوید

لحظات گفتن آها! جادویی نیستند؛ کارفرمایان سراغ اشخاصی می­آیند که عادات روزانه­ی مواجهه­­ ی متفاوت با زندگی را پرورش داده ­اند. با نگاهی دقیق ­تر انداختن به صنایعی غیر از صنعت خودتان شروع کنید.

article_image_one_566.jpg

3- هر روز همه ی کارها را با انجام دادن از فهرست کارهایتان خط بزنید

چیزهای کمی به اندازه ­ی خط زدن آخرین قلم از فهرست کارهای روزانه­ تان راضی­ کننده ­اند، اما به نظر می ­رسد بیشتر ما هرگز نمی­ توانیم به همه­ ی کارها برسیم. برای انجام دادن همه­ ی چیزهایی که برای هر روز تعیین می ­کنید ، لازم است بفهمید چه کاری را در چه زمانی از روز به بهترین شکل انجام ­دهید و فهرست تان را متناسب با سبک زندگی­تان تنظیم کنید.

4- کسی باشید که همه تحسین­ش می­ کنند

از رهبر صنعت پرطرفدار تا فردی که به اجماع برای ترفیع تأیید شده است، اشخاص با شهرت زیاد به نظر برای موفقیت کار آسان­تری دارند. اما منزلت آن ها یک شبه یا تصادفی حاصل نشده است. اولین گام برای آن شخصی شدن که همه تحسین ­اش می­ کنند انجام دادن کاری است که می­ گویید انجام خواهید داد. به گفته­ ی گِرِیس کیلِلا مدیر ارشد اجرایی و بنیان­گذار برنامه­ ی رهبری زنان هف د اسکای، "شما ممکن است به دوستی یا خوبی معروف باشید، اما اگر از خط پایان عبور نکنید شهرت شما آسیب خواهد دید،" .

طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت

5- به همه­ ی اهدافتان برسید

اشخاص با جاه ­طلبی سالم، آن را طوری مهار می­ کنند که بدون تخریب اطرافیان شان آن ها را برانگیزاند. برای مهار جاه ­طلبی ­تان و رسیدن به همه ­ی اهدافتان از دام مقایسه ­ی خود با دیگران بپرهیزید و موفقیت را تنها با چیزی بسنجید که توانایی انجامش را دارید.

6- بیشتر سؤال بپرسید

بازیافتن حس کنجکاوی بچگی برای موفقیت مهم است، و خوشبختانه متخصصان می ­گویند ما می ­توانیم دوباره این ویژگی را یاد بگیریم. به سادگی با پرسیدن سؤالات ته ­باز بیشتر شروع کنید. سوالاتی که با "چگونه"، "چه چیز"، چه زمانی"، "کجا" و "چرا" شروع می­ شوند نمی ­توانند با "بله" یا "نه" پاسخ داده شوند و بیشتر احتمال دارد که شما چیزی بیاموزید.

7- دوست­ داشتنی ­ترین شخص در محل کار باشید

اشخاص دوست­ داشتنی پیشنهاد­های کاری و ترفیع بیشتری می­ گیرند، زمانی که اشتباهی می­ کنند بیشتر احتمال دارد که بخشیده شوند و آدم ها آنچه را آن ها بگویند انجام می­ دهند، چون قابل اعتماد­تر محسوب می ­شوند. خبر خوش این است که هر کسی با کمی تغییر عادات می­تواند دوست ­داشتنی­ ترین شخص در محیط کار شود. با گفتن نکات خوب در مورد دیگران شروع کنید، زیرا وقتی شما چیزهای مثبت در مورد دیگران می ­گویید، آن گفته­ ها می­ توانند به خودتان هم سرایت کنند.

8- خونسرد باشید هر چقدر هم مردد باشید

اعتماد به نفس نیازمند تمرین، ریسک­ پذیری حساب­ شده، و تغییراتی در روش تفکرتان است. هیچ چیز مانند دست زدن به کاری که ریسک و شکست در بردارد اعتماد به نفس ایجاد نمی­ کند، پس از سنگر یا منطقه­ ی امنتان کم­ کم بیرون بیایید. اشخاص با اعتماد به نفس از کارهای کوچک شروع می ­کنند و به عمل کردن ادامه می ­دهند تا زمانی که با ریسک راحت ­تر کنار می آیند.

9- همیشه نیمه ­ی پر لیوان را ببینید

خوشبین­ ها پول بیشتری از بدبین ­ها درمی­ آورند و از مزایای سلامتی مانند سرماخوردگی­ های کمتر، ریسک کمتر بیماری­ های قلبی عروقی و عمر طولانی ­تر برخوردار­اند. اما مانند هر عادت دیگر، خوش بینی چیزی است که نیاز دارید هر روز تمرین­ اش کنید. یک روش راحتِ­ تمرین خوشبین­ تر بودن، یافتن هر روزه­ ی­ چیزهایی(حتی چیزهای کوچک) برای شکرگزاری است.

10- در نهایت، میز کارتان را منظم کنید

آن همکاری را که بسیار منظم و وقت ­شناس است و پروژه­ ها را با وقت اضافی تمام می­ کند می­ شناسید؟ یکی از رازهای اشخاص منظم سادگی است. وقتی سیستم­ های نظم ­دهی پیچیده باشند، اغلب بی ­استفاده می­ مانند. اشخاص منظم از ابزارهای ساده ­ای استفاده می­ کنند که به سادگی کار مرتب کردن چیزها را می­ کنند، مثل سبدهایی برای نگهداری رسیدهایی که لازم است بایگانی شوند، قبض ­هایی که لازم است پرداخت شوند و کتاب­هایی که منتظر خوانده شدن هستند.

طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

طراحی سایت هتل

سفر و مسافرت از گذشته تاکنون یکی از علاقمندی های بشر بوده است. طراحی سایت هتل و هتلداری و مجموعه های وابسته مانند طراحی سایت آژانس مسافرتی، طراحی سایت گردشگری ، طراحی سایت تور ، طراحی سایت آژانس هواپیمایی در ارایه خدمات آنلاین به مسافران؛ ارایه خدمات اقامتی و خرید؛ راهنمایی و معرفی جاذبه ها و امکان دیدنی نقش چشمگیری دارد. افراد چه در روزهای تعطیل و مناسبتی و چه در ایام بیکاری و اوقات فراغت خود به همراه دوستان و یا خانواده و فامیل قصد مسافرت می نمایند و حتی قبل از سفر به دنبال مکان اقامت در شهر مقصد و یا هتل می گردند تا سفر خود را با اطمینان خاطر بیشتری آغاز و سپری نمایند. بنابراین شما بعنوان یک مدیر هتل می توانید با داشتن وب سایتی اختصاصی برای مجموعه خود، کاربرانی را که در بستر اینترنت به دنبال محل اسکان خوب و مناسبی می گردند بسوی خود جذب کنید .

قبل از هر چیز توجه اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد. به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود می کنید.

گردشگری و توریسم، صنعت هتلداری و طراحی سایت هتل

پیشینه توریسم و گردشگری به قدمت فعالیت های تاریخ بشریت بوده و طی زمان های مختلف شکل های آن عوض شده و امروزه بصورت مُدوّن و سازمان یافته شکل گرفته است و بخش اعظمی از چرخه اقتصاد کشورهای توریسم پذیر را تشکیل می دهد به گونه ای که در مجموع، گردش مالی صنعت توریسم در جهان سالیانه بیشتر از هزار میلیارد دلار است و همچنین به ازای هر ۱ نفر توریست ۵ فرصت شغلی ایجاد می گردد.

کشور ما نیز بدلیل داشتن منابع طبیعی و مناطق طبیعی گردشگری و اماکن باستانی و تاریخی دیدنی یکی از کشورهای مقصد توریست ها محسوب شده و رتبه پنجم را در جهان از این لحاظ به خود اختصاص داده است. در کنار پدیده توریسم ، مشاغل و مجموعه های مختلفی نیز شکل گرفته اند که به ارایه خدمات به مسافران داخلی و خارجی و گردشگران می پردازند.

طراحی سایت حرفه ای هتلدر صنعت هتلداری که این روزها به علم مستقلی تبدیل شده و در دانشگاه ها (طراحی سایت دانشگاهی)  نیز تدریس می شود، وجود وب سایت هتلداری یکی از فاکتورهای بارز جذب مسافران مختلف و اعتماد آنها به شمار می رود. امروزه بیشتر هتل های معروف جهان دارای وب سایت مختص به خود هستند و انواع امکانات را از طریق آن به آحاد مردم  اطلاع رسانی می نمایند. وجود وب سایت برای یک هتل در مراحل ابتدایی باعث افزایش پرستیژ کاری خواهد شد.ولی این تمام انتظاری نیست که می توان از وب سایت های هتلداری داشت و وب سایت های هتل علاوه بر افزایش پرستیژ کاری و جلب اعتماد افراد در صورت طراحی حرفه ای و منحصر بفرد می توانند منافع بیشتری را برای هتلداران داشته باشند که خدمات آنلاین یکی از آنهاست. گاهی شما هتل به معنای مدرن آن ندارید اما تعدادی ویلا برای اجاره دارید که می توانید از این مزیت برای گردشگری استفاده کنید. طراحی سایت ویلا را نگاه کنید و برای اجاره دادن ویلاهای خود حرفه ای عمل کنید.

 

طراحی سایت هتل و پرداخت آنلاین

امکان رزرو اتاق برای مسافرین به صورت آنلاین در بستر طراحی سایت هتل می بایست امکان پذیر باشد و امکان پرداخت آنلاین لحاظ نمودن موارد امنیتی در بستر طراحی سایت هتل می بایست انجام گیرد.

طراحی سایت چندزبانه برای هتل

در طراحی سایت هتل باید این احتمال را دهیم که کاربران سایت، از کشورهای خارجی باشند فلذا درج اطلاعات می باست به زبان قابل درک بر ای آنها باشد بدین وسط طراحی سایت چندزبانه برای هتل امری ضروری تلقی می شود.

طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی

یکی از بخش های مهمی که باعث موفقیت در هر کسب و کاری است بازاریابی می باشد. هتل ها و اماکن تفریحی نیز از آن دسته از مشاغلی هستند که اگر نتوانند به خوبی از اصول بازاریابی برای جذب مشتری های بیشتر بهره مند شوند قادر به سود دهی های بالا و کسب درآمد نخواهند بود.

بیشتر بخوانیدطراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

نکات قابل توجه و ضروری در طراحی سایت هتل

  • قرار دادن تصاویر مختلف با کیفیت بالا که بتواند راهنمای خوبی برای مسافرین باشد.
    • بهتر است خدمات کلی و جانبی هتل و مزایای استفاده از هتل برای مسافران شرح داده شود.
    • ایجاد ارتباط دوطرفه با مسافران قدیمی و جدید باید به خوبی برقرار شود.
    • داشتن طراحی گرافیک جذاب و زیبا به طوری که مشتریان در نگاه اول تحت تاثیر قرار گیرند.
    • بهتر است طراحی سایت هتل به صورت دوزبانه و چند زبانه اجرا شود.
    • بهتر است تورهای گردشگری محلی و تورهای مسافرتی با هدف جذب مسافران بیشتر ارائه شود.

تبلیغات در طراحی سایت هتل ها

 

وب سایت هتل بستر مناسبی برای معرفی و تبلیغات مشاغل مرتبط با سفر و مسافرت است. بطور مثال آّژانس های مسافرتی، تورها، مراکز خرید، فروشندگان سوغاتی و صنایع دستی و رستوران دارها (طراحی سایت رستوران)  می توانند در داخل وب سایت هتل و گردشگری شما اقدام به دادن تبلیغات نمایند. زیرا صاحبان اینگونه مشاغل به دنبال این هستند که از تعداد بازدیدکنندگان بالای سایت شما استفاده نمایند و کسب و کار خود را رونق دهند. پس بنابراین برای این دسته از افراد هم جاهای مختلف تبلیغات و معرفی کسب و کارشان در وب سایت قرار داده شده تا شما بعنوان صاحب سایت هتل و گردشگری کسب درآمد نمایید و هم آنها بتوانند خود را سریع تر و راحت تر به بازار هدف خود معرفی نمایند.

سرویس ها و آیتم های طراحی سایت هتل

  •  صفحه معرفی هتل

معرفی هتل در این بخش با ذکر سابقه فعالیت هتل، ذکر افتخارات هتل و همچنین درجه و ستاره هتل، گواهینامه های داخلی و خارجی و ایزوهای کسب شده، معرفی مدیران و پرسنل هتل از موارد مطرح در این بخش می باشد.

  •  طراحی صفحه تماس

آدرس فیزیکی هتل و  تلفن های تماس در این صفحه ذکر می گردد.

  •  طراحی بخش امکانات هتل و دسته بندی خدمات

در این قسمت امکانات رفاهی و خدمات هتل برای بازدیدکنندگان و مسافران بطور مفصل برشمرده شده و ویژگی ها نسبت به سایر هتل ها توضیح داده می شود. بر اساس درجه و ستاره هتل، در مورد هر کدام از موارد ذیل می توان شرح جامعی ارایه داد : سالن ها و تالار، تعداد اتاق ها و تخت ها، سیستم های صوتی و تصویری موجود، مبلمان، رستوران، خدمات ویژه و تشریفات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، ملزومات رفاهی و استراحت، سرویس بهداشتی و حمام، خدمات مربوط به معلولان، آرایشگاه، بوفه، استخر، سونا و جکوزی، راهنمای و مترجم، خدمات خشکشویی، سلف سرویس و کافی شاپ.

  •  طراحی سیستم رزرواسیون آنلاین

مهمترین سرویس در طراحی سایت هتل ها، سیستم  رزرواسیون آنلاین  می باشد. چرا که مراجعه کنندگان به سایت باید بتوانند بصورت سهل و راحت بصورت آنلاین با پرداخت مبلغ تعیین شده، از طریق درگاه های بانکی نسبت به رزرو اتاق در هتل مورد نظر اقدام کنند. در این سیستم رزرو روزانه و دوره ای انجام شده، اتاق ها بر اساس ظرفیت و یا تعداد تخت و امکانات آنها و تاریخ بندی اتاق های پُر و خالی  نمایش داده شده و مسافر بر اساس سلیقه و علاقمندی خود می تواند اتاق مورد نظر و همچنین تعداد روزهای اقامت در هتل را انتخاب تماید و سپس مجموع هزینه برای وی به نمایش در  می آید که از طریق درگاه الکترونیک وب سایت قابل پرداخت می باشد.

طراحی سایت هتل و گردشگری

  • طراحی گالری تصاویر

در قسمت گالری، تصاویر جذاب و زیبا از نمای بیرونی و بخش های داخلی و دکوراسیون هتل قرار می گیرد.

  • طراحی بخش تور مجازی

جهت بازدید مجازی از امکانات و تجهیزات و بخش های مختلف هتل مانند رستوران ، سالن ها ، تالار و …

  • طراحی نمودار هواشناسی

برای نمایش آنلاین و لحظه ای شرایط جوی و آب و هوایی شهر

  •  طراحی صفحه جاذبه های گردشگری و دیدنی

این بخش از طراحی سایت هتل به معرفی نقاط سیاحتی و دیدنی و تفریحی یا زیارتی شهر یا منطقه، مراکز خرید، سوغاتی ها و … بهمراه نمایش دقیق آن مکان ها و با اطلاعات جامع و کافی آنها می باشد. و می توان آنها را روی نقشه منطقه یا شهر بصورت برجسته تر نمایش داد. هر یک از مکان های مورد معرفی به همراه گالری تصاویر بسیار جالب و جذاب می تواند کاربر را برای ساعت های بسیار زیاد در سایت شما نگه دارد. می توان دقیقا مسافت تا مقصد مورد نظر چه بصورت پیاده و چه با وسایل حمل و نقل را به کاربران سایت نشان داد تا بهترین تصمیم گیری و مدیریت زمان را برای سفر خود داشته باشند. در نهایت تمامی اینها باعث خواهد شد مشتریان واقعی هتل و اماکن اقامتی شما از سایت هتل شما برای دیدن بهترین مکان ها یا خرید استفاده نمایند و آن را هم به دیگر دوستان خود معرفی کنند. همچنین قرار دادن ویدئویی کوتاه از مناطق طبیعی، تاریخی و گردشگری می تواند برای مخاطبان جذاب باشد.

پکیج ویژه برای ایام خاص سال مانند عید نوروز جهت انتخاب هدفمندتر مسافران

  • نقشه شهر یا منطقه

قرار دادن نقشه شهر که بطور واضحی خیابان های اصلی، مراکز خرید و بازاهای مهم، اماکن باستانی و تاریخی، پارک ها و … را نمایش دهد راهنمای مفیدی برای مسافران است.

  •  طراحی صفحه انتقادات و پیشنهادات

به منظور اطلاع مدیر هتل از انتقادات و پیشنهادات و نظرات و میزان رضایتمندی مسافرانی که در هتل اقامت نموده اند، این بخش در نظر گرفته شده است.

  • طراحی صفحه تعرفه خدمات هتل

طراحی صفحه پیشنهادهای ویژه در روزهای خاص مانند تعطیلات تابستانی بر اساس نیاز

قابلیت اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس و …

طراحی صفحه پیوندها برای اتصال به وب سایت های مورد نیاز مسافران مثلا وب سایت های فروش آنلاین بلیط، رزو بلیط هواپیما و …

ساخت سایت هتلداری و هتل

مطمئن باشید کاربران تنها به دنبال وب سایت هایی هستند که اطلاعات مورد نظرشان را به آنها بدهند و در غیر اینصورت وب سایت شما را ترک نموده و وب سایت دیگری را برای این کار انتخاب می نمایند.

نمونه هایی از طراحی های بسیار موفق طراحی سایت هتل در دنیا

بسیاری از طراحان حرفه ای برای طراحی یک وبسایت عالی از فلش برای ایجاد افکت های خوب استفاده می کنند. البته در برخی از صفحاتی که به این شیوه طراحی می شود مشکل لودینگ ایجاد می شود و این موضوع اصلا برای سئو و بهینه سازی سایت مناسب نیست. حال شما باید میان تاثیر سرعت سایت بر موتورهای جست و جو و تاثیر گذاری سایت بر مخاطبان نهایی با طراحی های گرافیکی سنگین یک تعادل حرفه ای برقرار کنید. شاید در آینده شما با چنین مشکلی مواجه نشوید و نکنولوژی های طراحی جدید بتواند این موضوع را برای شما حل کنند. اما در حال حاضر باید میان این دو موضوع یک تعادل حرفه ای برای بهتر دیده شدن ایجاد کنید.
برای رسیدن به چنین سطح از فعالیت های اینترنتی طراحان باید مداوم در حال کار کردن باشند و نمونه های مختلف از سراسر جهان را هر روز مرور کنند. حال به سایت های زیر توجه کنید که طراحان وب سایت های این هتل ها کارهایی بسیار عالی و پر مفهوم انجام داده اند.

 

http://www.beverlyhillshotel.com/

طراحی سایت هتل beverlyhillshotel
طراحی سایت هتل beverlyhillshotel

این سایت نیز مانند مثال های بالاست. یک هتل و یک طراحی امریکایی بسیار حرفه ای با عکس های بسیار حرفه ای تر. در هر دو وب سایت در کنار و سمت راست تصویر می توانید محل دیگر هتل های مجموعه را ببینید.
http://www.wynnlasvegas.com/

استفاده از رنگ های ساده و ساختار شفاف با کمی حالت مجلل شکلی عالی به وب سایت وین داده است. سیستم رزرواسیون آنلاین بسیار عالی در کنار تصیویر بسیار بزرگ هتل دیده می شود.طراحی به گونه ای است که این سیستم و پس زمینه در تمام صفحات دید بسیار خوبی دارند.
http://www.summithotels.com

نمونه ای از راهنمایی بسیار  فشرده کاربران اما کارساز. برنامه نویسی سیستم های مختلف آن ها بسیار عالی بوده است.
http://www.ariahotel.net/

طراحی سایت هتل ariahotel
طراحی سایت هتل ariahotel

این طراحی شاید آنقدر قوی نباشد اما اگر به فکر چیزی بسیار ساده هستید این یکی بسیار عالی است.
http://www.hollmann-beletage.at/

طراحی سایت هتل ariahotel
طراحی سایت هتل ariahotel

باز هم نمونه ای از رنگ های زنده و ظاهری مدرن.  نحوه گشت زدن در وب سایت باعث ایجاد جو خاص شده است و استفاده از HTML 5  در وب سایت بسیار جالب توجه است.
http://www.epichotel.com

طراحی سایت هتل ariahotel
طراحی سایت هتل ariahotel

ظاهری زیبا با رنگ خاکستری و لی اوتی بسیار زیبا و تمیز. هتلی در یک شهر پر جمعیت.
http://www.sacher.com/

طراحی سایت هتل دیگری
طراحی سایت هتل

تصویر واقعا شبیه قنادی بوده و حس اقامت در مکانی با غذاهای عالی را ارائه می کند. یکی از عالی ترین طراحی های صفحه اول از نظر طراحان مدرن وبسایت به حساب می آید.

طراحی سایت هتل به صورت کاملا حرفه ای توسط پیام آوا

  • امکان رزرو آنلاین و هماهنگی تمامی امور مربوط به این فرایند می تواند یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین قسمت های طراحی سایت حرفه ای هتل باشد و پیام آوا به شما این اطمینان را می دهد که با تجربه و دانش فنی خود، برنامه نویسی سیستم رزرو آنلاین را بدون نقص انجام داده و بر روی وب سایت هتلداری اجرا و پیاده سازی نماید. با وجود این سرویس، مسافران می توانند بدون جابجایی، اقدام به رزرو آنلاین بلیط و هتل شما نمایند و مبلغ مورد نظر را بصورت آنلاین به حساب شما واریز کنند. در طراحی این سسیستم اتاق های پُر و خالی، تعداد تخت های هر کدام از اتاق ها، امکانات رفاهی نظیر مبلمان، سیستم های صوتی و تصویری و سرمایشی و گرمایشی و … بطور کامل نمایش داده می شود.
  • صفحات وب سایت هتل های طراحی شده توسط پیام آوا دارای سرعت بارگذاری بالا می باشد تا حوصله کاربر سر نرفته و سایت را ترک ننماید.
  • همچنین پیام آوا با ارایه محتوای جذاب بهمراه عکس و ویدئو از امکان تفریحی و نقاط دیدنی بر جذابیت و کاربرد سایت هتل افزوده و با ارایه اطلاعات از امکانات و خدمات هتل موجب کارآیی بیشتر اینگونه سایت ها می گردد.
  • چند زبانه بودن وب سایت هتل یکی از مواردی است که پیام آوا قادر به پیاده سازی آن بوده تا گردشگران و مسافران خارجی نیز بتوانند براحتی با وب سایت شما ارتباط برقرار نماید.
 

علاوه بر موارد فوق، نکته مهم سئو سایت است. وب سایت هتل به اصطلاح باید توی چشم باشد و همیشه در دسترس عموم. جهت افزایش رتبه و جایگاه وب سایت هتل شما در موتورهای جستجو پیام آوا با پیاده سازی  سئو . بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل، موجب ورودی زیاد بازدیدکنندگان به وب سایت شما شده در نتیجه آنها هتل شما را بعنوان محل اسکان خود در نظر گرفته یا رزرو خواهند کرد.

پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد