مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

شناسایی برندهای متفرقه دوربین مداربسته


ّبرندهای-معروف,,
عدم وجود نظارت بر بازار تجهیزات حفاظتی موجب گسترش قارچ گونه انواع روش های کلاه برداری در این بازار شده است. البته نباید فراموش کرد که بخشی از بار مسئولیت گسترش چنین روشهایی عدم جمع آوری اطلاعات پیش از خرید توسط مشتریان است. در این مطلب به روش های ساده ای برای جلوگیری از سوء استفاده از مشتریان می پردازیم. دوربین مدار بسته

برندهای متفرقه یا تقلبی

تمایل مردم برای استفاده از محصولات با کیفیت این تمایل را در برخی افراد ایجاد کرده تا با دادن اطلاعات غلط در رابطه با محصولات خود زمینه کلاه برداری از مشتری و فروش های پر سود تر را ایجاد کنند. اصطلاح برند متفرقه در رابطه با برندهایی استفاده می شود که فاقد شهرت یا اعتبار جهانی هستند ومعمولا توسط وارد کننده و در ایران ایجاد شده اند. این برندها گاهی در ایران با توجه به تبلیغات گسترده با استقبال زیادی هم رو به رو می شوند.
خرید دوربین متفرقه چه اشکالی دارد؟
خرید هیچ محصول متفرقه ای به خودی خود مشکلی ندارد. این محصولات حتی می توانند کیفیت نسبی خوبی هم داشته باشند. اما چند نکته در رابطه با این محصولات وجود دارد:
  • گرچه خرید محصول متفرقه به خودی خود اشکالی ندارد اما خرید آن به جای محصول اصلی و پرداخت هزینه زیاد بابت آن کاری کاملا اشتباه است. این محصولات را معمولا می توانید با کمی تحقیق به قیمتی بسیار ارزان تر بخرید.
  • این محصول فاقد پشتیبانی فنی است. گرچه ممکن است محصول دارای گارانتی باشد اما هیچ گونه پشتیبانی فنی شامل ارائه نرم افزارهای به روز شده، اطلاعات نصب و عیب یابی و ... برای شما در دسترس نخواهد بود.
  • محصولات متفرقه ممکن است در ظاهر به خوبی کار کنند اما معمولا دارای نقص های امنیتی و نرم افزاری جدی هستند که استفاده از آنها را برای کاربری های حساس کاملا غیر منطقی می کند.
  • امکان استعلام کیفیت یا قیمت این محصولات برای شما تقریبا غیر ممکن خواهد بود و این موضوع احتمال کلاه برداری را افزایش خواهد داد.
  • شرکت های گارانتی کننده محصولات متفرقه معمولا از اعتبار کمتری برخوردارند و احتمالا بی اعتبار شدن گارانتی این محصولات هم بسیار بالاتر است.

چطور برندهای متفرقه را شناسایی کنم؟

با وجود پیشرفته شدن روش های کلاه برداری هنوز روش های ساده ای برای شناسایی محصولات متفرقه وجود دارد. یکی از بهترین این روش ها تحقیق اینترنتی در رابطه با محصولات است.
در گذشته کمتر برند متفرقه ای دارای وب سایت و اطلاعات محصولات بود اما متاسفانه با پیشرفت روش های ایجاد برند، شرکت های ایجاد کننده این برندها به فکر پیشرفته کردن روش های خود افتاده و برای برندهای خود وبسایت هایی هم ایجاد کرده اند که به نوعی نمایش دهنده اعتبار محصولات آنها باشد. از همین رو بررسی نام برند در اینترنت ممکن است شما را وبسایت تقلبی ایجاد شده برای برند منتهی کند.

دوربین مداربسته هایک ویژن   hikvision
روش بهتر برای شناسایی برندهای متفرقه سرچ کردن مدل دوربین در موتورهای جست و جوست. برای مثال می توانید مدل های دوربین زیر را در موتور جست و جوی گوگل سرچ کنید و به نتایج توجه کنید:
  • M5013 (یکی از محصولات شرکت AXIS بزرگترین تولید کننده دوربین های شبکه جهان)
  • SNV-6013 (یکی از محصولات شرکت Samsung یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته جهان)
  • WV-SW155 (یکی از محصولات شرکت Panasonic یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته جهان)
  • DS-2CD2020I (یکی از محصولات شرکت Hikvision بزرگترین تولید کننده دوربین مداربسته جهان)
  • SD32203S-HN (یکی از محصولات شرکت Dahua یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته جهان)

همانطور که در نتایج جست و جو مشخص بود برای تمامی این محصولات حجم بسیار زیادی از تصاویر، کاتالوگ ها و ویدئوها مرتبط وجود دارد که اعتبار جهانی آنها را اثبات می کند. حال می توانید همین روش را برای دوربینی یا وسیله ای که تصمیم به خرید آن دارید انجام دهید و از اصلی بودن آن مطمئن شوید.
آیا روش ساده تری هم برای اثبات اصلی بودن تجیهزات وجود دارد؟
بله، در صورتی که تشخیص اصلی بودن تجیهزات برای شما مشکل بود می توانید از لیست 50 برند بزرگ تولید کننده تجیهزات حفاظتی کمک بگیرید. البته بسیاری از برندهای معتبر در این لیست نیستند اما تمامی برندهای موجود در این لیست کاملا معتبر هستند.
همچنین میتوانید از لیست برندهای معتبر و تائید شده توسط ما هم برای شناسایی برندهای معتبر کمک بگیرید. گرچه این لیست هم شامل تمامی برندهای معتبر تولید کننده محصولات مداربسته نمی شود اما تمامی محصولات اشاره شده در آن کاملا معتبر هستند. سعی خواهیم کرد در طول زمان این لیست را کامل تر کنیم تا بتوانید به راحتی برندهای مورد تائید را در آن شناسایی کنید.
همچنین می توانید با تماس با کارشناسان شرکت ما در رابطه با اصلی بودن برندها اطلاعات کسب کنید. سعی ما بر این است تا با حفظ بی طرفی در رابطه با محصولات متفاوت امکان یک انتخاب ایده آل را برای مشتریان سیستم های حفاظتی ایجاد کنیم.

چرا برندهای متفرقه را معرفی نمی کنید؟

کنترل فروش این محصولات از دایره توانایی های ما خارج است. گرچه وجود چنین رویه ای در بازار این سیستم ها تاسف بر انگیز است تمامی قدرت ما در دفاع از مصرف کننده محدود به مطلع کردن آنها خواهد بود.
امیدواریم با افزایش اطلاعات مشتریان به عادلانه تر شدن بازار این سیستم کمک کنیم.

 نصب دوربین مدار بسته دوربین مداربسته تی وی تی

سوئیچ KVM چیست؟


سوئیچ-KVM,,عکس سوئیچ KVM
سوئیچ KVM دستگاهی است که امکان اشتراک دو یا چند دستگاه با یک نمایشگر، کیبرد و موس را ایجاد می کند. اصطلاح KVM مخفف سه واژه Keyboard، Video، Mouse است که به اشتراک گذاری این تجهیزات اشاره می کند.

کاربرد سوئیچ KVM در سیستم مداربسته

برای دیدن تصاویر سیستم مدار بسته به یک نمایشگر نیاز خواهد بود. در صورتی که بر روی میز نصب شده دستگاه از قبل نمایشگری متصل به یک کامپیوتر وجود داشته باشد شاید نصب یک نمایشگر جدید منطقی نباشد. با استفاده از سوئیچ KVM امکان اتصال هر دو دستگاه کامپیوتر و DVR به نمایشگر میسر خواهد شد. پس از فشردن کلید روی سوئیچ KVM تصویر نمایشگر بین کامپیوتر و DVR تغییر می کند.

طریقه نصب و استفاده از سوئیچ KVM

طریقه نصب این سوئیچ بسیار ساده است. این سوئیچ دارای یک خروجی و معمولا دو ورودی است. در قسمت ورودی تصویر شما خروجی تصویر رایانه و DVR را متصل می کنید؛ خروجی موس کامپیوتر و DVR نیز به همان ترتیب به ورودی های سوئیچ KVM متصل می شود توجه داشته باشید که ممکن است سوئیچ KVM دارای ورودی موس PS2 باشد و از آنجایی که دستگاه های امروزی معمولا دارای موس USB هستند این قسمت از سوئیچ قابل استفاده نخواهد بود.خروجی تصویر سوئیچ KVM نیز به نمایشگر شما متصل خواهد شد.

1.      دوربینهای نظارتی در ورودی و خروجی روستاها نصب شود

2.      چگونه با پکیجهای دوربین مداربسته امنیت خانه را تضمین کنیم؟

3.      بهترین پکیج دید در شب دوربین مداربسته AHD چیست؟

4.      علت تغییر رنگ تصویر دوربین مداربسته

5.      پیدا کردن آی پی دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته در آسانسور (T)

6.      تست هارد و انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت

7.      موضوعات مهم نظارت تصویری در سال 2021

8.      راهکارهای پارکینگ هوشمند

9.      تجهیزات حفاظتی در فرودگاه ها

10.  کدک H.265 انقلاب نوین یا اسطوره پوشالی

11.  طراحی زیرساخت شبکه IP/PoE دوربین مداربسته

12.  بررسی کیفیت تصویر دوربین مداربسته 4 مگاپیکسلی در نور کم

13.  تشخیص چهره در دوربین مداربسته

14.  دوربین fisheye یا همان چشم ماهی

15.  h.264 چیست؟

16.  مقابله جمعی با سواستفاده شرکت های تکنولوژیک

17.  نمایندگی رسمی دوربین هایک ویژن در تهران

18.  پیدا کردن آی پی دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته در آسانسور (T)

19.  علت تغییر رنگ تصویر دوربین مداربسته

20.  تست هارد و انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت

21.  موضوعات مهم نظارت تصویری در سال 2021

22.  دوربین تشخیص تب

23.  راهکارهای پارکینگ هوشمند

24.  تجهیزات حفاظتی در فرودگاه ها

25.  UPS چیست ؟

انتقال تصویر از طریق سایت No-IP


انتقال-تصویر-بدون-IP,,آموزش انتقال تصویر بدون IP استاتیک
در مطلب آموزش انتقال تصویر بدون آی پی استاتیک با اصول کلی انتقال تصویر بدون IP آشنا شدیم. در این مطلب می خواهیم روش این انتقال تصویر را به صورت گام به گام از طریق وبسایت www.noip.com آموزش دهیم.

مراحل کار

قدم اول - به وبسایت www.noip.com مراجعه کنید. در قسمت Sign up وارد شوید.

hikvision    هایک ویژن

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته
انتقال-تصویر-01,,انتقال تصویر بدون IP
صفحه اصلی سایت no-ip

قدم دوم - در صفحه نام نویسی اطلاعات خود را وارد کنید. از کلمه عبور قوی استفاده کنید و آن را یادداشت کنید چرا که د رمراحل بعد به آن نیاز خواهید داشت.

انتقال-تصویر-02,,انتقال تصویر بدون ای پی استاتیک
صفحه نام نویسی

قدم سوم - پس از ثبت نام باید به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده و حساب کاربری خود را فعال کنید. سپس با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور به صفحه خود وارد شوید. پس از ورود به سایت در قسمت add a Host وارد شوید.
  دوربین مداربسته تی وی تی          تی وی تی   نصب دوربین مداربسته

   پکیج دوربین مداربسته

آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه

آموزش-نصب-دوربین-مداربسته-تحت-شبکه,,آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه
نصب دوربین های مداربسته تحت شبکه با توجه به تفاوت کلی سیستم مداربسته شبکه با سیستم آنالوگ تا حد زیادی با سیستم های آنالوگ متفاوت است. در این مطلب به صورت گام به گام روش های نصب دوربین های مداربسته تحت شبکه را بررسی می کنیم.
پیش از مطالعه این مطلب در صورت نیاز به اطلاعات اولیه مطالب زیر را بخوانید:
  • سیستم مداربسته شبکه چیست؟
  • دوربین مداربسته شبکه چیست؟
  • تجهیزات لازم برای سیستم مداربسته تحت شبکه چیست؟
  • دستگاه NVR چیست؟

اطلاعات پیش از نصب

پیش از نصب و در زمان انتخاب دوربین های مداربسته و تجیهزات باید به برخی نکات توجه کنید که در اینجا به مهمترین آنها اشاره می کنیم.
دو عامل مهم باید پیش از طراحی سیستم مداربسته باید مد نظر قرار داده شود. اولین مورد انتخاب نوع تغذیه دوربین های مداربسته است. شما در این انتخاب دو گزینه متفاوت دارید:
  • تغذیه دوربین ها به صورت POE: در این حالت دوربین ها از طریق کابل شبکه تغذیه می شوند. (برای اطلاعات دقیق مقاله دوربین مداربسته POE را مطالعه کنید)
  • تغذیه دوربین ها به صورت مستقل: در این حالت شما از منبع تغذیه مجزا و کابل برق برای تغذیه دوربین ها استفاده می کنید.

انتخاب مهم دوم در رابطه با نحوه ضبط و نوع دستگاه سرور انتخاب شده برای سیستم مداربسته است. شما در این انتخاب با چندین گزینه مواجه هستید، هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند (برای اطلاعات بیشتر مطلب مقایسه NVR و سرور در سیستم مداربسته شبکه را بخوانید) که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
  • در حالت اول که ساده ترین و بی دردسر ترین روش نصب سیستم مداربسته شبکه است شما تمامی دوربین ها را از طریق سوئیچ (در صورت POE بودن NVR به سوئیچ نیازی نخواهد بود) به NVR متصل کرده و در هارد نصب شده در NVR ضبط می کنید. تصاویر نیز با اتصال یک نمایشگر به دستگاه NVR قابل مشاهده است. این حالت نزدیک ترین روش نصب دوربین های شبکه به دوربین های آنالوگ است.

آموزش-نصب-دوربین-مداربسته-شبکه-03,,آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه
استفاده از NVR به عنوان ضبط کننده و پخش کننده

  • حالت دوم نیز تا حد زیادی مشابه روش اول است با این تفاوت که در این حالت نیاز به مشاهده دوربین ها از طریق شبکه نیز وجود دارد. در این حالت با اتصال یک یا چند کامپیوتر به شبکه و نصب نرم افزار Client بر روی دستگاه ها شما قادر به مشاهده تصاویر دوربین ها در آنها خواهید بود.

آموزش-نصب-دوربین-مداربسته-شبکه-02,,آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه
استفاده از NVR به عنوان ضبط کننده و رایانه به عنوان پخش کننده

  • حالت سوم استفاده از یک کامپیوتر یا سرور برای ضبط و پخش دوربین هاست. سرور وظیفه ضبط و پخش تصاویر دوربین ها را بر عهده خواهد داشت. البته در این حالت نیز شما می توانید از کامپیوتر های دیگر شبکه برای دیدن یا ضبط تصویر استفاده کنید.

آموزش-نصب-دوربین-مداربسته-شبکه-01,,آموزش نصب دوربین مداربسته شبکه
استفاده از سرور یا رایانه به عنوان ضبط کننده و پخش کننده

  • حالت چهارم اتصال مستقیم یک دوربین شبکه به کامپیوتر یا مودم است. این حالت تنها در صورتی که نیاز به یک دوربین در شبکه داشته باشیم قابل انجام است.

تجهیزات مورد نیاز

  • دوربین مداربسته تحت شبکه: دوربین مداربسته شبکه یک تجهیز تحت شبکه است که تصاویر را دریافت کرده و وارد شبکه می کند.
  • سوئیچ شبکه: در سطح اولیه بیشتر نقش یک انشعاب را در سیستم مداربسته شبکه دارد. در صورتی که نوع سوئیچ POE باشد تغذیه دوربین ها را نیز انجام خواهد داد.
  • دستگاه NVR یا سرور: دستگاه NVR یا سرور وظیفه ضبط و پردازش تصاویر در سیستم مداربسته را برعهده دارد.
  • هارد دیسک: هارد دیسک در NVR یا سرور نصب می شود و محل ضبط تصاویر و اطلاعات سیستم مداربسته است.
  • کابل شبکه: کابل شبکه وظیفه متصل کردن اجزای مختلف سیستم مداربسته شبکه را برعهده دارد. در صورت POE بودن سوئیچ یا NVR، کابل شبکه وظیفه انتقال برق تا دوربین ها را نیز برعهده دارد.
  • کابل برق (در صورت POE نبودن): در صورت POE نبودن سوئیچ ها یا NVR، از کابل برق برای انتقال برق تا دوربین ها استفاده می شود.
  • منبع تغذیه (در صورت POE نبودن): در صورت POE نبودن سوئیچ ها یا NVR، از منبع تغذیه برای ایجاد ولتاژ مناسب دوربین ها استفاده می شود.
  • تجهیزات نصب: تجهیزات نصب دوربین مداربسته شامل تمامی ادوات مورد نیاز کابل کشی و نصب تجهیزات مانند داکت، لوله، فلکسی، پایه و ... می شود.

مراحل نصب

آموزش نصب دوربین تحت شبکه به NVR
نصب دروبین تحت شبکه به NVR کار بسیار ساده ای است. بیشتر NVR های امروزی Plug and play هستند و با وصل کردن دوربین به آنها شما میتوانید تصاویر را به سادگی ببینید. مراحل گام به گام نصب دوربین مداربسته شبکه به NVR را در مطلب آموزش نصب دستگاه NVR بخوانید.
آموزش نصب دوربین تحت شبکه به کامپیوتر
برای نصب دوربین مداربسته به کامپیوتر روش های متفاوتی با توجه به انواع برندهای دوربین مداربسته وجود دارد. سعی میکنیم در اینجا روش کلی نصب این دوربین ها را آموزش دهیم.
  1. (در صورت POE نبودن سوئیچ) دوربین ها را به منبع تغذیه متصل کنید.
  2. دوربین را از طریق کابل شبکه به سوئیچ متصل کرده و سوئیچ را به کامپیوتر متصل کنید.
  3. نرم افزار IP Finder یا نرم افزار مشابه برای پیدا کردن دوربین ها را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. (در صورتی که این نرم افزار بر روی CD دوربین ها نبود میتوانید از این وبسایت ها این نرم افزار را دانلود کنید [1][2])
  4. با استفاده از نرم افزار IP Finder شما میتوانید آدرس IP دوربین خود را مشاهده کنید.
  5. آدرس IP تمامی دوربین ها را به رنج آدرس موجود در شبکه تغییر دهید.
  6. نرم افزار CMS یا PCNVR مرتبط با دوربین ها را بر روی کامپیوتر نصب کنید.

1.      قیمت یو پی اس

2.      گارانتی هایک ویژن

3.      اینترنت اشیا

4.      سیستم یکپارچه امنیتی

5.      دوربین مداربسته خورشیدی

6.      تکنولوژی EXIR هایک ویژن

7.      معرفی سیستم اعلام سرقت

8.      شهر هوشمند

9.      امنیت سایبری هایک ویژن

10.  دوربین زیر آب هایک ویژن

11.  تغییر رنگ دوربین مداربسته

12.  دوربین حرارتی هایک ویژن

13.  نویز دوربین مداربسته

14.  روندهای صنعت امنیت

15.  تست هارد دوربین مداربسته

16.  فناوری ابری در صنعت امنیت

17.  موضوعات مهم نظارت تصویری در سال 2021

18.  پارکینگ هوشمند

19.  تجهیزات حفاظتی در فرودگاه ها

20.  ذخیره سازی اطلاعات در سیستم حفاظت تصویری

21.  دوربینهای پوشیدنی

22.  کنترل دسترسی یکپارچه

23.  پهپاد حفاظتی

24.  حفاظت از مرز ها

حفاظت سایبری در دوربین های مداربسته



دوربین مداربسته AHD چیست؟


دوربین-مداربسته-AHD,,فروش و نصب دوربین مداربسته AHD
اصطلاح دوربین مداربسته AHD یا AHD CCTV به اصطلاح انگلیسی Analog High Definition CCTV به معنای دوربین مداربسته آنالوگ رزولوشن بالا اشاره می کند. همانطور که میدانید در دوربین های آنالوگ سنتی (دوربین آنالوگ تیوی لاینی) روزولشن تصویر یکی از بزرگترین نقاط ضعف این دوربین های بود و برای جبران این نقطه ضعف تکنولوژی های جدیدی در سیستم های مداربسته آنالوگ ایجاد شدند که یکی از آنها تکنولوژی AHD است.

اساس کار تکنولوژی AHD چیست؟

اساس کار تکنولوژی AHD بر پایه انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته بر مبنای سیستم های تلویزیونی دیجیتال (DTV) است. در این تکنولوژی اطلاعات همچنان به صورت آنالوگ انتقال پیدا می کنند اما نوع کد گذاری آنها امکان انتقال اطلاعات با حجم بیشتر و در نتیجه گرفتن تصاویر با روزولشن بالاتر را ایجاد می کند. کد گذاری دوربین توسط چیپ AHD TX انجام می شود. این چیپ اطلاعات دیجیتال را از دوربین دریافت کرده و آنها را به صورت AHD کد گذاری می کند. در سمت DVR نیز چیپ AHD RX اطلاعات کد گذاری شده را دریافت کرده و آنها را مجدد به صورت دیجیتال برای ضبط در خواهد آورد.

روزولشن تصویر در دوربین های مداربسته AHD

دوربین های AHD نسل اول تنها با روزولشن 1 مگا پیکسل (720P) تولید می شدند اما نسل دوم این تکنولوژی امکان تولید دوربین های AHD با روزولشن 2مگا پیکسل (1080P) را ایجاد کرد. متاسفانه نسل اول و دوم این دوربین های با هم از نظر کد گذاری هم خوانی ندارند و امکان استفاده همزمان از آنها وجود ندارد. در حال حاضر و با توجه به تکنولوژی موجود امکان تولید دوربین های AHD با روزولشن بالاتر از 2 مگا پیکسلی وجود ندارد و این موضوع نیز بعید به نظر می رسد.
رزولوشن-تصویر-دوربین-مداربسته,,مقایسه روزولشن های متفاوت تصویر دوربین مداربسته
مقایسه رزولوشن های تصویر سیستم مداربسته

کابل مورد استفاده و محدودیت طول کابل کشی

یکی از بزرگترین نقاط قوت دوربین های AHD محدودیت و حساسیت پایین آنها در رابطه با طول و کیفیت کابل مصرفی است. با استفاده از کابل های RG59 عادی امکان انتقال سیگنال دوربین AHD تا 500 متری به راحتی میسر است. کابل RG60 می تواند این مسافت را به 1000 متر نیز برساند. تکنولوژی AHD همچنین حساسیت بسیار کمی نسبت به کیفیت کابل مصرفی دارد. همچنین دوربین های ای اچ دی می توانند با کابل UTP با استفاده از ویدیو بالن تا فواصل 320 متری و یا با استفاده از کابل CAT5 تا فواصل 290 متر را پوشش دهند.

تفاوت دوربین AHD با دوربین های HDtvi و HDcvi

تفاوت عمده این سه دوربین در رزولوشن تصویر آنها است. بیشترین رزولوشن دوربین های AHD شامل رزولوشن 2 مگاپیکسل است در حالیکه در حال حاضر در تکنولوژی HDtvi و یا HDcvi دوربین هایی با کیفیت تصویر تا 12 مگاپیکسل نیز تولید می شود. برای اطلاع بیشتر از تفاوت های این تکنولوژی ها مطلب مقایسه دوربین مداربسته AHD, AHCVI,HDTVI, HDSDI را مطالعه کنید.

آیا امکان نصب دوربین های تیوی لاینی به DVRهای AHD وجود دارد؟

بله، بیشتر DVRهای AHD دوربین های تیوی لاینی را پشتیبانی می کنند. این دستگاه ها در بیشتر موارد حتی دوربین های تحت شبکه را نیز در تعداد و روزولشن محدود پشتیبانی می کنند. توجه داشته باشید که DVRهای AHD به هیچ عنوان امکان پشتیبانی از دوربین های HDSDI، HDTVI و HDCVI را ندارند.

قیمت و هزینه دوربین های AHD

دوربین های AHD در مقایسه با دوربین های شبکه بسیار مرغون به صرفه هستند. قیمت این تجهیزات بیشتر به دستگاه های آنالوگ نزدیک است تا دوربین های شبکه. این موضوع استفاده از دوربین های آنالوگ سنتی را روز به روز کمتر کرده است.

 پکیج دوربین مداربسته  ریست پسورد دوربین مداربسته  یو پی اس  دوربین تی وی تی