مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

10 نکته برای موفقیت بیشتر در کسب و کار

موفقیت در شغل تان به میزان زیادی با چگونگی مواجهه شما با روز کاری تان ناشی می­ شود: آیا خوش بین هستید؟ کنجکاوید؟ بهره ورید؟ آیا به قدر کافی خوابیده ­اید؟ اگر می­ خواهید در شغل تان بهتر باشید، تغییر عادات تان را در نظر داشته باشید. در اینجا فهرستی از مهم ترین عادت­ هایی را تهیه کرده ­ایم که شما را در شغل تان بهتر می­ کنند.

با توجه به نکته های زیر می توانید در شغل خود پیشرفت کنید و آینده کاری موفقی داشته باشید.

1- خواب کافی داشته باشید

بهره ­ورترین افراد اهمیت خواب کافی را می ­دانند و عادات­ مشخصی دارند برای اطمینان از اینکه خوب استراحت کرده ­اند و در بهترین حالشان هستند. برای شروع، اعتیادتان به ساعت زنگ دار را ترک کنید.

2-بهترین منبع ایده ­ها شوید

لحظات گفتن آها! جادویی نیستند؛ کارفرمایان سراغ اشخاصی می­آیند که عادات روزانه­ی مواجهه­­ ی متفاوت با زندگی را پرورش داده ­اند. با نگاهی دقیق ­تر انداختن به صنایعی غیر از صنعت خودتان شروع کنید.

article_image_one_566.jpg

3- هر روز همه ی کارها را با انجام دادن از فهرست کارهایتان خط بزنید

چیزهای کمی به اندازه ­ی خط زدن آخرین قلم از فهرست کارهای روزانه­ تان راضی­ کننده ­اند، اما به نظر می ­رسد بیشتر ما هرگز نمی­ توانیم به همه­ ی کارها برسیم. برای انجام دادن همه­ ی چیزهایی که برای هر روز تعیین می ­کنید ، لازم است بفهمید چه کاری را در چه زمانی از روز به بهترین شکل انجام ­دهید و فهرست تان را متناسب با سبک زندگی­تان تنظیم کنید.

4- کسی باشید که همه تحسین­ش می­ کنند

از رهبر صنعت پرطرفدار تا فردی که به اجماع برای ترفیع تأیید شده است، اشخاص با شهرت زیاد به نظر برای موفقیت کار آسان­تری دارند. اما منزلت آن ها یک شبه یا تصادفی حاصل نشده است. اولین گام برای آن شخصی شدن که همه تحسین ­اش می­ کنند انجام دادن کاری است که می­ گویید انجام خواهید داد. به گفته­ ی گِرِیس کیلِلا مدیر ارشد اجرایی و بنیان­گذار برنامه­ ی رهبری زنان هف د اسکای، "شما ممکن است به دوستی یا خوبی معروف باشید، اما اگر از خط پایان عبور نکنید شهرت شما آسیب خواهد دید،" .

طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت

5- به همه­ ی اهدافتان برسید

اشخاص با جاه ­طلبی سالم، آن را طوری مهار می­ کنند که بدون تخریب اطرافیان شان آن ها را برانگیزاند. برای مهار جاه ­طلبی ­تان و رسیدن به همه ­ی اهدافتان از دام مقایسه ­ی خود با دیگران بپرهیزید و موفقیت را تنها با چیزی بسنجید که توانایی انجامش را دارید.

6- بیشتر سؤال بپرسید

بازیافتن حس کنجکاوی بچگی برای موفقیت مهم است، و خوشبختانه متخصصان می ­گویند ما می ­توانیم دوباره این ویژگی را یاد بگیریم. به سادگی با پرسیدن سؤالات ته ­باز بیشتر شروع کنید. سوالاتی که با "چگونه"، "چه چیز"، چه زمانی"، "کجا" و "چرا" شروع می­ شوند نمی ­توانند با "بله" یا "نه" پاسخ داده شوند و بیشتر احتمال دارد که شما چیزی بیاموزید.

7- دوست­ داشتنی ­ترین شخص در محل کار باشید

اشخاص دوست­ داشتنی پیشنهاد­های کاری و ترفیع بیشتری می­ گیرند، زمانی که اشتباهی می­ کنند بیشتر احتمال دارد که بخشیده شوند و آدم ها آنچه را آن ها بگویند انجام می­ دهند، چون قابل اعتماد­تر محسوب می ­شوند. خبر خوش این است که هر کسی با کمی تغییر عادات می­تواند دوست ­داشتنی­ ترین شخص در محیط کار شود. با گفتن نکات خوب در مورد دیگران شروع کنید، زیرا وقتی شما چیزهای مثبت در مورد دیگران می ­گویید، آن گفته­ ها می­ توانند به خودتان هم سرایت کنند.

8- خونسرد باشید هر چقدر هم مردد باشید

اعتماد به نفس نیازمند تمرین، ریسک­ پذیری حساب­ شده، و تغییراتی در روش تفکرتان است. هیچ چیز مانند دست زدن به کاری که ریسک و شکست در بردارد اعتماد به نفس ایجاد نمی­ کند، پس از سنگر یا منطقه­ ی امنتان کم­ کم بیرون بیایید. اشخاص با اعتماد به نفس از کارهای کوچک شروع می ­کنند و به عمل کردن ادامه می ­دهند تا زمانی که با ریسک راحت ­تر کنار می آیند.

9- همیشه نیمه ­ی پر لیوان را ببینید

خوشبین­ ها پول بیشتری از بدبین ­ها درمی­ آورند و از مزایای سلامتی مانند سرماخوردگی­ های کمتر، ریسک کمتر بیماری­ های قلبی عروقی و عمر طولانی ­تر برخوردار­اند. اما مانند هر عادت دیگر، خوش بینی چیزی است که نیاز دارید هر روز تمرین­ اش کنید. یک روش راحتِ­ تمرین خوشبین­ تر بودن، یافتن هر روزه­ ی­ چیزهایی(حتی چیزهای کوچک) برای شکرگزاری است.

10- در نهایت، میز کارتان را منظم کنید

آن همکاری را که بسیار منظم و وقت ­شناس است و پروژه­ ها را با وقت اضافی تمام می­ کند می­ شناسید؟ یکی از رازهای اشخاص منظم سادگی است. وقتی سیستم­ های نظم ­دهی پیچیده باشند، اغلب بی ­استفاده می­ مانند. اشخاص منظم از ابزارهای ساده ­ای استفاده می­ کنند که به سادگی کار مرتب کردن چیزها را می­ کنند، مثل سبدهایی برای نگهداری رسیدهایی که لازم است بایگانی شوند، قبض ­هایی که لازم است پرداخت شوند و کتاب­هایی که منتظر خوانده شدن هستند.

طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد