مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

کلمات کلیدی در سئو چه تاثیری دارند؟

کلمات کلیدی در سئو چه تاثیری دارند؟

 
یکی از مهم ترین عنصرهایی که برای سئو بسیار دارای اهمیت می باشد کلمات کلیدی هستند در حقیقت کلمات کلیدی عواملی هستند که موتورهای جستجو بر اساس آنها می توانند سایت رامورد بررسی قرار داده و رتبه و جایگاه مناسبی را برای آن انتخاب کنند.
انتخاب کردن کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی سایت اولین و در حقیقت مهم ترین مرحله ای است که برای موفقیت یک سایت تاثیر گذار می باشد. پس مواظب باشید اگر در اولین قدم برای طراحی سایت با مشکل روبرو شوید و شکست بخورید ادامه راه برایتان ناهموارتر خواهد شد و زمان و هزینه بسیاری را نیز هدر خواهید داد.
کلمات کلید فاکتورهای مهمی در موفقیت سایت می باشند که نه تنها می توانند ترافیک وب سایت را هدایت کنند بلکه این ویژگی را نیز دارند که برای سایت شما اعتبار صفحه، افزایش اعتبار دامنه، لینک بیلدینگ و افزایش فروش آنلاین کنند.
ما در تمامی مقاله هایی که تاکنون در سایت سئو ایران برایتان منتشر کرده ایم بارها و بارها درباره اهمیت کلمات کلیدی صحبت کرده ایم و عنوان کردیم که با به کار گیری کلمات کلیدی مناسب می توانید رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج جستجو در گوگل بدست آورید. امروز می خواهیم درباره تاثیر کلمات کلیدی در سئو برای شماهمراهان عزیز صحبت کنیم.

کلمات کلیدی مهمترین عنصر سئو برای هر موتور جستجو هستند، آنها همان چیزی هستند که رشته‌های جستجو بر آن منطبق می‌باشند. انتخاب درست کلمات کلیدی برای بهینه‌سازی اولین و مهمترین مرحله برای موفقیت کمپین سئو است. اگر در اولین گام شکست بخورید مسیر پیش رو ناهموار است و شما زمان و هزینه خود را هدر خواهید داد. در واقع با انتخاب کلمات کلیدی مناسب شما در زمینه سئو هدف گذاری می کنید و انتخاب کلمات کلیدی اولین گام در سئو است.

تأثیر کلمات کلیدی در سئو

از هر نظر کلمات کلیدی فاکتور مهم در موفقیت یک وبسایت هستند که نه تنها باعث هدایت شدن ترافیک به وبسایت می‌شوند بلکه باعث ایجاد اعتبار صفحه، افزایش اعتبار دامنه، لینک بیلدینگ و افزایش فروش آنلاین وبسایت‌ها می‌شوند. با سئوی بهتر کلمات کلیدی هدف، می‌توانید رتبه‌بندی وبسایت خود را درگوگل بهبود دهید. کلمات کلیدی یک شرط ضروری در چک لیست سئوی داخلی (on-page SEO) هستند. این مقاله به شما کمک می‌کند تأثیر کلمات کلیدی در سئو را بدانید و بتوانید رتبه‌بندی جستجوی گوگل خود را افزایش دهید و در بالای نتایج جستجو لیست شوید.

کلمات کلیدی به سایت کمک می‌کنند تا در نتایج جستجو لیست شود

کلمات کلیدی بهینه شده چه هستند؟ عملکرد کلمات کلیدی در سئو بسیار ساده و درک آن آسان است. هنگامی که کاربر صفحه نتایج جستجو را باز می‌کند و چیزی را برای محتوای مورد نیاز خود جستجو می‌کند، او کلمه یا عبارات مرتبط را در جعبه جستجو را وارد می‌کند. در چند ثانیه موتور، نتایجی را نشان می‌دهد و شامل لیستی از سایت‌ها و محتواهای مرتبطی است که دارای کلمات کلیدی نشان داده شده در محل جستجوست. سایت‌هایی که به خوبی سازماندهی شده و دارای مرتبط ترین محتوا هستند در رتبه بالا در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مورد جستجو قرار می‌گیرند. سپس کاربر بر روی سایت‌های متعدد برای محتوای مورد نیاز خود کلیک می‌کند. اینگونه است که چگونه کلمات کلیدی بهینه شده به وبسایت کمک می‌کنند تا در نتایج جستجو لیست شوند. 

درک انواع کلمه کلیدی

انواع کلمات کلیدی که باید استفاده کنید، چه هستند؟ 
کلمات کلیدی کوتاه (Short tail Keywords): اینها حداکثر شامل سه کلمه کلیدی هستند برای مثال «تگ‌های سئوی گوگل» یا «اهمیت سئو»
کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keywords): اینها شامل بیش از سه کلمه هستند. این کلمات کلیدی یا عبارت کلیدی نیز به عنوان کلمات کلیدی هدفمند در محتوا با توجه به عبارت مورد جستجوی کاربر (حجم جستجو) استفاده می‌شوند. برای مثال «چرا بهینه‌سازی موتور جستجو مهم است» یا «توضیحات متا در سئو چه هستند؟».

کلمات کلیدی هدفمند کمک به هدایت زیاد ترافیک به وبسایت می‌کنند

چگونه وبسایت خود را بهینه‌سازی کنید؟ هر کلمه‌ای که به عنوان یک کلمه کلیدی نامیده می‌شود، مقدار قابل‌توجهی جستار را در موتور جستجو در یکماه دریافت می‌کند. در اغلب اوقات کاربر جمله‌های طولانی را که بیش از یک یا دو کلمه است تایپ می‌کند؛ اینها کلمات کلیدی طولانی هستند که واژگان در آن هنگام محتوای آنها را مورد هدف قرار داده‌اند و توسط موتور جستجو به نمایش در می‌آیند. بنابراین کلمات کلیدی طولانی بسیار مؤثرتر نسبت به کلمات کلیدی کوتاه هستند. کلمات کلیدی کوتاه برای عناوین خوب هستند و کلمات کلیدی طولانی می‌توانند در توضیحات اضافه شوند؛ به این دلیل که به هدایت شدن ترافیک هدفمند ارگانیک از موتور جستجو کمک می‌کنند. با بهترین کلمات کلیدی، شانس شما در به دست آمدن رتبه بالای جستجو در صفحه نتایج افزایش می‌یابد.

بلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید خدمات درب شیشه ای ، راهبند ، دوربین مدار بسته  و کرکره برقی را به بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمان نصب را در تهران و کل ایران داشته باشید با شرکت قائم درب تماس بگیرید. 

تبلیغات درون متنی



چند نکته در مورد کلمات کلیدی

  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب به منظور بهینه‌سازی

انتخاب درست کلمات کلیدی

زمان آنکه بتوانید براحتی رتبه بالا برای جستجوی یک کلمه‌ای بگیرید گذشته است. در حال حاضر در وب، سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند و امکان دستیابی به رتبه بالا برای جستجوی یک کلمه‌ای بسیار مشکل است. موفقیت برای کلمات کلیدی یک یا دو کلمه‌ای بسیار محبوب خیلی مشکل است و اغلب بی‌فایده است. از این رو دستیابی به رتبه بالا برای کلمات کلیدی دو یا سه بخشی، هدف واقع گرایانه‌تری است. بهتر این است که بر روی کلمات کلیدی خاص با رقابت‌پذیری کمتر تمرکز کنید. به عنوان مثال اگر برای 15 کلمه کلیدی که رقابت‌پذیری کمتری دارند و روزانه ممکن است 10 کلیک برای شما داشته باشند تمرکز کنید، خیلی سریعتر می‌توانید در سئوی آنها موفق شوید و اگر در بخشی از آنها کاهش داشتید کل کلیک‌های خود را ازدست نمی‌دهید زیرا کلمات کلیدی دیگری هستند که از آنها کلیک دارید. به طور کلی سایتی که در مورد کلمات کلیدی مرتبط دارای رتبه است برای کلمات کلیدی رقابتی‌تر استعداد بیشتری جهت ارتقا به صفحه اول گوگل نسبت به وبسایت که هیچ رتبه‌ای برای کلمات کلیدی ساده‌تر ندارد، را دارد. بنابراین اگر چه کلمات کلیدی با گستردگی کمتر، جستجوهای پایین‌تری دارند اما ارزش بیشتری نسبت به کلمات کلیدی عمومی دارند زیرا کاربران علاقه‌مندتر به پیشنهادات شما می‌شوند. 

  • چگالی کلمات کلیدی

چگالی کلمه کلیدی

پس از انتخاب کلمات کلیدی که سایت شما را توصیف می‌کنند و به نظر می‌رسد به نفع کاربران شماست، گام بعدی این است که چگالی مناسبی را برای کلمات کلیدی هدف خود ایجاد کنید. شما نباید وبسایت خود را پر از کلمات کلیدی (keyword stuffing) کنید که این امر منجر به جریمه وبسایت خواهد شد زیرا یک عمل غیر اخلاقی در نظر گرفته می‌شود که منجر به دستکاری نتایج جستجو می‌شود. اگرچه قانون سختیگرانه‌ای وجود ندارد اما سعی کنید برای تعداد معقولی از کلمات کلیدی بهینه‌سازی کنید - 5 تا کلمه خوب است. اگر به عنوان مثال برای لیست زیادی از کلمات کلیدی بهنیه سازی کنید نه تنها چگالی مناسبی از کلمات کلیدی را نخواهید داشت بلکه متن شما غیر طبیعی و پر از کلمات کلیدی به نظر می‌رسد. از این رو چگالی پیشنهاد شده 3 تا 7% برای دو یا سه کلمه کلیدی اصلی و 1 تا 2% برای کلمات کلیدی فرعی است. 

  • کلمات کلیدی در مکان‌های ویژه

کلمات کلیدی در مکان های ویژه

کلمات کلیدی نه تنها کمیت آنها بلکه کیفیت آنها هم مهم هستند؛ باید به مکان قرارگیری این کلمات کلیدی توجه کنید و نیر ترفندهای خاصی وجود دارد که آنها را در مکان خاصی قرار دهید تا در معرض بیشتر دید بازدیدکنندگان باشند؛ به عنوان مثال اگر کلمات کلیدی شما بیشتر در عنوان صفحه، تیترها (heading) و پاراگراف اول باشند صفحه در رده بالاتری قرار می‌گیرد نسبت به زمانی که کلمات کلیدی در پایین متن باشند. دلیل این امر این است که URL (و بخصوص نام دامنه)، نام‌های فایل و نام‌های دایرکتوری، عنوان صفحه، تیترها برای بخش‌های خاص مهمتر نسبت به متن معمولی در صفحه هستند و بنابراین اگر به طور مساوی شما چگالی کلمات کلیدی مشابهی نسبت به رقبای خود داشته باشید اما شما کلمات کلیدی در URL داشته باشید این امر باعث افزایش ربته‌بندی‌تان خواهد شد. 
کلمات کلیدی در URLها و نام‌های فایل
نام دامنه و کل URL یک سایت چیزهای زیادی را می‌گوید. اگر کلمات کلیدی URL و نام فایل (نام دامنه) با یکدیگر هم خوانی داشته باشند، تأثیر مثبتی بر رتبه‌بندی و نیز در افزایش نرخ کلیک را خواهند داشت؛ به این دلیل که کاربر با مشاهده کلمات آشنا و تأثیرگذار، تمایل بیشتری به کلیک کردن بر روی لینک را خواهد داشت و موتورهای جستجویی مانند گوگل اهمیت زیادی به نام فایل‌ها می‌دهند. اغلب موتورهای جستجو صفحاتی را ترجیح می‌دهند که یک کلمه کلیدی در نام فایل داشته باشد. نام فایل باید ترجیحا کوتاه و توصیفی باشد و بیش از سه یا چهار کلمه در نام فایل خود انتخاب نکنید.
کلمات کلیدی در عناوین صفحه
عنوان صفحه یکی دیگر از مکان‌های ویژه است؛ به این دلیل که محتوای تگ <title> معمولا در بیشتر نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل نمایش داده می‌شود. در حالیکه در مشخصات HTML اجباری نیست که چیزی را در تگ <title> بنویسید، برای اهداف سئو نباید تگ <title> را خالی بگذارید، به جای آن بهتر است عنوان صفحه را در آن بنویسید. 
کلمات کلیدی در تیترها (Headings)
به طور معمول تیترها، پاراگراف‌ها را با زیر موضوعات مرتبط جدا می‌کنند و از یک دیدگاه ممکن است داشتن یک تیتر پس از هر پاراگراف بی‌معنی باشد اما از دیدگاه سئو داشتن تیترهای بسیار در صفحه بسیار خوب است؛ بخصوص اگر آنها شامل کلمات کلیدی هم باشند. محدودیت‌های تکنیکالی برای محتوای تگ‌های <h1>، <h2>، <h3>،... <hn> وجود ندارد اما به طور رایج تیترهای بسیار بلند برای قابلیت خوانایی صفحه بد است. بنابراین مانند URLها، باید طول تیترها مناسب باشد. 
به طور کلی برای هر وبسایت باید تعداد محدودی کلمه کلیدی انتخاب کرد و بر روی سئوی آن کار کرد. اگر کلمات کلیدی بدرستی مورد استفاده قرار گیرند، می‌توانند استراتژی ایجاد وبسایت و محتوا در آن را تعیین کنند. هنوز کلمات کلیدی برای بهینه‌سازی وبسایت‌ها عنصر بسیار مهم اند و یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه‌بندی برای سئو هستند. موتورهای جستجو همیشه به دنبال این هستند که وبسایت چه کلمات کلیدی برای کراول شدن (خزش) استفاده کرده است. برای موتورهای جستجو، کلمات یا عبارات کلیدی به عنوان اتصالات عمل می‌کنند. کلمات کلیدی نقش کلیدی را در اتصال کاربران به صفحات باکیفیت مورد جستجوی آنها ایفا می‌کنند. این کلمات کلیدی باید با سئوی خوب در محتوا قرار داده شوند و به شیوه‌ای سازمان یافته جهت خزیدن و ایندکس توسط موتورهای جستجو انتخاب شوند.

کلمات کلیدی بهینه چیست؟

در مطالب بالا عنوان کردیم که کلمه کلیدی عبارت یا کلمه ای است که به موتورهای جستجو کمک می کنند تا وب سایت شما را راحتتر مورد بررسی قرار دهند. اما اکنون می خواهیم بدانیم که کلمات کلیدی بهینه چه کلماتی هستند. در واقع کلمات کلیدی بهینه به کلماتی گفته می شود که به حوزه کاری و فعالیت وب سایت شما ارتباط دارد و شما در آن زمینه در سایت خود محتوا و یا محصولاتی را قرار داده اید شما با این کار این امکان را برای کاربران به وجود آورده اید که در موتورهای جستجو عبارت مورد نظر خود را سرچ کرده و سایتهایی که در صفحه اول گوگل وجود دارند را برایشان نمایش دهد. اگر شما طراحی وب سایت خود و بررسی سئو سایت خود به درستی و براساس اصول وتکنیک های سئو انجام داده باشید و در صفحه اول گوگل قرار گرفته باشید طبیعتا بازدیدکنندگان بسیاری وارد سایت شما می شوند و اینجاست که میتوانید به تاثیر کلمات کلیدی در سئو وب سات خود بخوبی پی ببرید.

کلمات کلیدی بهینه چیست؟

تاثیر کلمات کلیدی در سئو

بخش های مورد استفاده از کلمات کلیدی

برای اینکه تاثیر کلمات کلیدی در سئو را به خوبی درک کنید باید بدانید که کلمات کلیدی را در چه بخش هایی از وب سایت خود می توانید استفاده کنید. یک یاز بخش هایی که م یتوانید از کلمات کلیدی در آن استفاده کنید عنوان محتوا می باشد بنابراین سعی کنید زمانیکه می خواهید محتوایی را تولید کنید کلمه کلیدی مورد نظر را در عنوان آن محتوا به کار ببرید. بخش دیگری که از کلمات کلیدی می توان در آنها استفاده کرد خود محتوا می باشد شما در محتواهای خود می توانید چندین بار کلمات کلیدی خود را به کار ببرید. شما برای اینکه بتوانید رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج جستجو گوگل بدست آورید از کلمات کلیدی خود نیزمی توانید در عنوان های فرعی ب سایت و آدرس وب سایت نیز استفاده کنید

شناسایی کلمات کلیدی

گفتیم که کلمات کلیدی چه کلماتی هستند و به کلمات کلیدی بهینه نیز اشاره ای کرده ایم. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با حرفه و فعالیت کاری می تواند به شما در بدست آوردن رتبه و جایگاه مناسب در نتایج گوگل کمک کرده و تاثیر کلمات کلیدی در سئو بیشتر احساس خواهد شد. اما باید بدانیم که کلمات کلیدی را چگونه در وب سایت خود استفاده به کار ببریم که هم برای الگوریتم های گوگل قابل تجزیه وتحلیل باشد هم به شما در بدست آوردن رتبه کمک کند و مانع از جریمه شدن وب سایت شما نیز بشوند.
باید این موضوع را بدانیم که برای شناسایی کلمات کلید چه کارهایی لازم است که انجام دهیم. برای شناسایی کلمات کلیدی می توانیم از ابزارهایی که در این زمینه به شما کمک می کنند استفاده کنید. ابزارهایی که به شناسایی کلمات کلید کمک می کنند عبارتند از:

  • Übersuggest
  • Keyword Tool IO
  •  SEOChat Suggestion Keyword Finder
  • Google AdWords Keyword Planner
  • Link Sleuth
  • Screaming Frog SEO Spider
  • WordStream’s Free Keyword Tool
  • rellian Keyword Discovery

ابزارهای نام برده شده برای شناسایی کلمات کلیدی به شما کمک می کنند تا بتوانید د رانتخاب کلمات کلیدی که در زمینه کاری شما می باشد بیشتر دقت کرده  کلمات کلیدی مناسبی را در وب سایت خود به کار ببرید با به کار گیری و شناسایی کلمات کلید مناسب می توانید در روند بهبود سئو سایت خود نیز تاثیر گذار باشید.
بدون شک متوجه تاثیر کلمات کلیدی در سئو شده اید و دانستید که انتخاب درست و به جای کلمات کلید چقدر میتواند در ترافیک وب سایت شما و بدست آوردن رتبه مناسب د رنتایج جستجو به شما کمک کند.

سخن پایانی

با یه کار گیری و انتخاب درست کلمات کلیدی در زمینه فعالیت خود می توانید ترافیک وب سایت خود را بالا ببرید و زمانیکه کاربران در جستجوی نیازهای خود هستند راحت تر می توانند به وب سایت شما وارد شوند و این در صورتی است که در زمان جستجو وب سایت شما برای کاربران در صفحه اول گوگل نمایش داده شود.

تبلیغات میان متنی

همچنین می توانید انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک ببینید. / انواع دوربین مداربسته و نماترموود و تجهیزات شبکه را نیز در سایت شرکت قائم  الکتریک می توانید ببینید.

تبلیغات میان متنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد