مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته پرنده آمازون

 

شرکت آمازون روز 4 مهر محصول جدیدی را در خانواده شرکت زیر مجموعه خود، یعنی Ring معرفی نمود. این محصول که قرار است در سال 2021 به صورت عمومی به بازار عرضه گردد که محصول خلاقانه و البته کاربردی می باشد. ما قبلا دوربین مدار بسته و چشمی دیجیتال با برند رینگ را معرفی کرده بودیم.

Always Home Cam یک دوربین مدار بسته پرنده HD می باشد که روی یک پهباد کوچک سوار شده و قادر است در فضای داخل خانه به پرواز در آید و جزئیات گوشه و کنار ساختمان را فیلم برداری زنده نماید. شرکت آمازون فیلم چند دقیقه ای از این محصول خود ارائه نموده است که نشان میدهد پس از ورود سارق به منزل سیستم آلارم مرکزی رینگ فعال شده و پهپاد به پرواز در آمده و در مسیر خود به دنبال سارق میکند و در ادامه سارق با شگفتی از مواجهه با چنین چیزی پا به فرار میگذارد، فیلم دریافتی این پهپاد به صورت زنده بر روی تلفن همراه صاحب خانه به نمایش در می آورد.

آمازون در مورد جزئیات فنی این پهپاد که از دوربین مدار بسته بهره می برد اطلاعات فنی خاصی در دسترس نیست. اما آن مواردی که می توان از سایت آمازون و همچنین کلیپ پخش شده دید، این است که کیفیت دوربین امنیتی کار شده بر روی این پهپاد حداقل HD می باشد و این پهپاد قادر است 5 دقیقه به گشت زنی در خانه بپردازد.

برای شارژ شدت این پهپاد و پس از قرار گیری آن بر روی باند اختصاصی اش یک ساعت زمان لازم است تا آن کاملا شارژ شود. احتمالا باید در ابتدا به این پهپاد مسیر حرکتش در منزل را آموخت تا در ادامه برای استفاده از همان مسیر شناخته شده حرکت کند.

 

  هایک ویژن    نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

دوربین مداربسته پرنده آمازون

البته این پهپاد از یک نوع تکنولوژی خاص بهره می برد تا در صورتی که فردی یا مانعی در مسیر حرکت پیش فرضش بود پس از توقف فیلم برداری از سوژه به کار خود پایان داده و به جایگاه خود بازگردد. ظاهر این دوربین مدار بسته پرنده سوژه هم به گونه ای طراحی شده که وقتی در جایگاه خود قرار گرفت عملا دوربین در محفظه قرار گرفته و قادر نیست تصویری از محیط تهیه نماید.

شاید بزرگترین نقطه ضعف این پهپاد مجهز به دوربین مداربسته قادر نبودن پرواز به صورتی دستی است و می بایست حتما در مسیر پیش فرض حرکت نماید. البته باتری کم توان آن نیز خیلی قابل اتکا نیست و برای ساختمانهای بزرگ تقریبا بلا استفاده می باشد.

آمازون قیمت این محصول را 250 دلار تخمین زده که باید دید در هنگام عرضه مشخصات و قیمت این محصول تغییر می کند یا خیر؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد