مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

نمایندگی رسمی دوربین هایک ویژن در تهران


شرکت شبکه گستر مهر تجارت به عنوان نمایندگی رسمی دوربین هایک ویژن در تهران تلاش می کند تا افرادی که به دنبال تهیه محصولات هایک ویژن هستند، بتوانند به صورت اینترنتی محصول خود را خریداری کنند.

 دوربین هایک ویژن را می‌توان یکی از برترین و با کیفیت ترین نمونه از دوربین‌های مداربسته موجود در بازار دانست. هایک ویژن Hikvision یک شرکت بزرگ چینی در زمینه تولید محصولات نظارت تصویری است. این شرکت با توجه به داشتن بزرگترین تیم تحقیقاتی در حوزه دوربین مدار بسته، توانسته است حجم زیادی از بازار دنیا را در اختیار خود بگیرد. نگاهی به تاریخچه تأسیس این شرکت نشان می‌دهد که از سال 2001 شرکت چینی هایک ویژن فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون 20 سال از تأسیس این شرکت می‌گذرد. بدین ترتیب می‌توان گفت یکی از شرکت‌های با سابقه در حوزه کاری خود محسوب می‌شود.

دوربین مداربسته هایک ویژن را به راحتی می‌توان در بیش از صد کشور تهیه کرد. این موضوع به خاطر وجود نمایندگی رسمی هایک ویژن در کشورهای مختلف دنیا است. ایران نیز یکی از این صد کشور محسوب می‌شود و شرکت شبکه گستر مهر تجارت را می‌توان بزرگترین و شناخته شده ترین نمایندگی رسمی دوربین هایک ویژن در تهران دانست. دوربین مداربسته را معمولاً نمایندگی هایک ویژن در سراسر ایران پخش می‌کند و همه افراد از هر نقطه‌ای که حضور دارند، امکان خرید دوربین مداربسته هایک ویژن را دارند.

آشنایی با انواع محصولات هایک ویژن

شرکت هایک ویژن بیشتر تمرکز خود را بر روی تولید محصولات نظارت تصویری قرار داده است که از جمله معروف ترین و کاربردی‌ترین آنها می‌توان به دوربین مداربسته اشاره کرد. کیفیت بالای دوربین هایک ویژن باعث شده تا هر روز استقبال از این محصولات بیشتر شود. از سال 1393 محصولات شرکت هایک ویژن به بازار ایران راه یافته اند که هنوز هم به عنوان محصولاتی پر فروش شناخته می‌شوند.

نمایندگی رسمی دوربین هایک ویژن در تهران می‌تواند انواع محصولات تولید شده توسط شرکت هایک ویژن را در سراسر کشور پخش نماید. از جمله این محصولات می‌توان به دوربین‌های تحت شبکه، دوربین آنالوگ HD ، دوربین‌های اسپید دام، دوربین آنالوگ، دستگاه‌های ضبط تحت شبکهNVR، دستگاه ضبط دیجیتال DVR، دستگاه‌های ضبط ترکیبی، دوربین پلاک خوان، ذخیره سازهای تحت شبکه، دوربین fish eye و… اشاره کرد. البته تولیدات شرکت هایک ویژن بسیار متنوع‌تر از محصولاتی است که در اینجا به آنها اشاره شده است.

قیمت محصولات هایک ویژن

انواع محصولات هایک ویژن در ایران با قیمت بسیار مناسبی قابل تهیه می‌باشند. مناسب بودن قیمت نسبت به کیفیت بالای محصولات هایک ویژن، به خاطر تولید انبوه این شرکت است. با توجه به حجم بالای تولیدات و پخش عمده به اقصی نقاط دنیا، قیمت تمام شده برای شرکت بسیار پایین بوده و این موضوع باعث شده تا قیمت‌های رقابتی از سوی شرکت هایک ویژن ارائه شود. البته نیروی کار ارزان قیمت در کشور چین را نیز می‌توان عاملی برای قیمت مناسب محصولات هایک ویژن دانست.

افرادی که می‌خواهند از دوربین مداربسته با کیفیت بسیار بالا اما قیمت مناسب استفاده نمایند، تقریباً هیچ انتخاب دیگری به جز دوربین مداربسته هایک ویژن ندارند. دوربین مداربسته با برندهای بسیار مختلفی در بازار موجود بوده که از جمله آنها می‌توان به دوربین مدار بسته تی وی تی اشاره کرد، اما کیفیت و قیمت محصولات هایک ویژن باعث شده تا در بین مصرف کنندگان شناخته شده تر وهمچین محبوب تر باشند. با توجه به اینکه اغلب افراد به دنبال محصولاتی با کیفیت بسیار خوب و قیمت نه چندان بالا می‌باشند، استقبال از محصولات هایک ویژن هر روز در حال افزایش است. برای آگاهی از قیمت دوربین مداربسته می‌توانید به وبسایت شرکت مهر تجارت به آدرس https://hiktejarat.com مراجعه کنید.

خرید دوربین مداربسته از نمایندگی رسمی دوربین هایک ویژن در تهران

امروزه استفاده از دوربین مداربسته به سعت در حال افزایش است، زیرا امنیت در هر مکانی حرف اول را می‌زند. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر نوسانات ارزی فشار بر روی اقشار مختلف جامعه را بیشتر کرده، شاهد افزایش جرم‌هایی مانند دزدی می‌باشیم. همین موضوع باعث شده تا همه اماکن تجاری، اداری، مسکونی و… نیاز به دوربین مداربسته برای تامین امنیت اموال موجود و حتی جان افرادی که در ساختمان حضور دارند، داشته باشند.

قطعاً افرادی که به دنبال خرید دوربین مداربسته هستند، گزینه‌های بسیار زیادی را پیش روی خود دارند. اما به دنبال برندهایی می‌باشند که کیفیت بالا، قیمت عادلانه و خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشند. شرکت هایک ویژن توانسته محصولات خود را طبق معیارهای ذهنی مشتریان تولید کند تا میزان فروش محصولات خود را بیشتر کند و در این امر نیز تا کنون موفق عمل کرده است.

سهولت دسترسی یکی از مواردی است که مدیران شرکت هایک ویژن روی آن تاکید فراوانی داشته اند، به همین خاطر نمایندگی‌های بسیار زیادی در نقاط مختلف دنیا ایجاد کرده اند تا هر فردی که به دنبال خرید دوربین مداربسته هایک ویژن یا سایر محصولات این برد باشد، بتواند بدون مشکل خاصی محصول مورد نظر خود را تهیه کند. شرکت شبکه گستر مهر تجارت به عنوان نمایندگی رسمی دوربین هایک ویژن در تهران همه تلاش خود را می‌کند تا افرادی که در اقصی نقاط ایران به دنبال تهیه محصولات هایک ویژن هستند، بتوانند به صورت اینترنتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین خدمات نصب دوربین مداربسته و پشتیبانی از محصولات به فروش رفته دیگر خدمات شرکت مهر تجارت است. این شرکت از ابتدای خرید دوربین مداربسته تا مراحل نصب آن و همچنین پشتیبانی از خدمات ارائه شده به صورت طولانی مدت با شما خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد